Britiškai baltiškos katės
Seniausių, iki 1961 metų pagamintų automobilių klasėje, važiuojantis K. Raišio ir latvio šturmano I. Zakmano „Jaguar XK150“ yra antras ir nedaug nusileidžia tik gamyklinės „Seat“ komandos ekipažui iš Ispanijos. Treti grupėje yra latviai, jie važiuoja „Jaguar XK 140”. Tai – vienintelės lenktynėse važiuojančios britų „laukinės katės“, abi „Jaguar“ sportinės kupė be jokių techninių gedimų atstovauja Lietuvai ir Latvijai.
Bendrai, per pirmąsias tris ralio dienas iš lenktynių dėl gedimų ar avarijų jau pasitraukė daugiau 70 ekipažų. Nors dauguma ralio dalyvių jau įveikė apie pusę kilometrų, tačiau greičio ruožų skaičius dar net neįpusėjo – iš 15 iki sekmadienio vakaro buvo įveikti 6, o pirmadienį visi toliau besivaržantys istorinio Monte Karlo ralio dalyviai kalnais įveiks dar 4 greičio ruožus ir apie 185 km. Visas tris dienas nuo šeštadienio vakaro iki antradienio lenktynių startas prasideda Valanso mieste, tik kiekvienos dienos maršrutai eina per skirtingus apylinkių kalnus.
Jokio ralio be obuolinio pyragėlio
Kartu su ralio čempionus vienijančia Prancūzijos „Crisartech“ komandą važiuojantis K. Raišys su kitais istorinio Monte Karlo ralio dalyviais sekmadienį buvo sustoję Ronos Alpių regione esančiame Antraigues-sur-Volane kaime, kur prie Yves'o Jouanny šeimos restorano „La Remise“ daugiau kaip 40 metų tradiciškai stoja didžiausios Monte Karlo ralio legendos.
Čia pagal seną tradiciją pasivaišinti obuolinių šeimininkų pyragėliu yra sustoję ištisos lenktynininkų kartos. Visiškai palei kelią esančio restoranėlio sienos nukabinėtos daugybės Europos ralio legendų nuotraukomis, straipsniais ir relikvijomis. Jokios išimties ir šiemet - po Sébastieno Loebo, Marcuso Gronholmo, Miko Hirvoneneno, Sébastieno Ogier ar Didier Auriolio tradicinį specialiai Monte Karlo ralio dalyviams keptą obuolių pyragą valgė ir K. Raišys. Nors ir neišlipdamas iš mašinos.