• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lauke – beveik 20 laipsnių šilumos, kalnų keliai – sausi, o sniego nėra net ten, kur kiekvienais metais beveik 2 kilometrų aukštyje į pusnis krisdavo istorinio Monte Karlo ralio dalyvių mašinos. Lenktynininkui Karoliui Raišiui toks pasikeitęs Monte Karlo ralis nėra gera naujiena. Po keturių pirmadienio greičio ruožų jam nepavyko pasinaudoti kitų padarytomis klaidomis ir pakilti į pirmąją grupės poziciją. Priežastys tos pačios – kelio knygos ir laiko žymų neatitikimas.  
„Aiškinamės, kas vyksta su visos mūsų „Crisartech“ ralio komandos kelio knygomis. Važiuojame idealiu laiku pagal mūsų laikrodžius, tačiau niekaip nepavyksta suprasti, kodėl nustatytos laiko žymos nesutampa su nurodytomis kelio knygose. Klausimų – daugiau nei atsakymų, tačiau iki ralio pabaigos tikimės pralaužti šituos „burtus“, kalbėjo ketvirtą kartą seniausiose pasaulio lenktynėse dalyvaujantis K. Raišys.
Prancūzijos kalnuose pirmą kartą per Monte Karlo ralį nėra sniego ir tai lemia labai mažus laiko skirtumus tarp dalyvių rezultatų, juos paprastai didindavo nevienodi lenktynininkų vairavimo įgūdžiai ekstremaliomis oro sąlygomis. Visai kita kalba su laiko matavimo technika – ji gerėja ir vienodėja.
„Lenktynių laiko matavimo technikos tikslumas vien paskutiniais metais labai išaugo, daug komandų naudoja brangius įrenginius, perka po 2-3 nepriklausomai parengtas kelio knygas, prieš ralį po kelis kartus iš anksto pravažiuoja greičio ruožus. Tai padeda siekti labai tikslių rezultatų, kuriems šiemet net sekundinės paklaidos rengiant maršrutus daro didžiulę įtaką“, sakė Lietuvos sportininkas.

Lauke – beveik 20 laipsnių šilumos, kalnų keliai – sausi, o sniego nėra net ten, kur kiekvienais metais beveik 2 kilometrų aukštyje į pusnis krisdavo istorinio Monte Karlo ralio dalyvių mašinos. Lenktynininkui Karoliui Raišiui toks pasikeitęs Monte Karlo ralis nėra gera naujiena. Po keturių pirmadienio greičio ruožų jam nepavyko pasinaudoti kitų padarytomis klaidomis ir pakilti į pirmąją grupės poziciją. Priežastys tos pačios – kelio knygos ir laiko žymų neatitikimas.  
„Aiškinamės, kas vyksta su visos mūsų „Crisartech“ ralio komandos kelio knygomis. Važiuojame idealiu laiku pagal mūsų laikrodžius, tačiau niekaip nepavyksta suprasti, kodėl nustatytos laiko žymos nesutampa su nurodytomis kelio knygose. Klausimų – daugiau nei atsakymų, tačiau iki ralio pabaigos tikimės pralaužti šituos „burtus“, kalbėjo ketvirtą kartą seniausiose pasaulio lenktynėse dalyvaujantis K. Raišys.
Prancūzijos kalnuose pirmą kartą per Monte Karlo ralį nėra sniego ir tai lemia labai mažus laiko skirtumus tarp dalyvių rezultatų, juos paprastai didindavo nevienodi lenktynininkų vairavimo įgūdžiai ekstremaliomis oro sąlygomis. Visai kita kalba su laiko matavimo technika – ji gerėja ir vienodėja.
„Lenktynių laiko matavimo technikos tikslumas vien paskutiniais metais labai išaugo, daug komandų naudoja brangius įrenginius, perka po 2-3 nepriklausomai parengtas kelio knygas, prieš ralį po kelis kartus iš anksto pravažiuoja greičio ruožus. Tai padeda siekti labai tikslių rezultatų, kuriems šiemet net sekundinės paklaidos rengiant maršrutus daro didžiulę įtaką“, sakė Lietuvos sportininkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jaguar XK150


Arši kova seniausiųjų klasėje
Karolio Raišio ir latvio šturmano Ilja Zakmano vairuojamas „Jaguar XK150” po 10 iš 15 etapų seniausių automobilių klasėje yra antras, o bendroje įskaitoje pakilo keliomis pozicijomis iki 46 vietos.
Būtent seniausių grupėje vyksta aršiausia sportinė kova, kurioje dalyvauja tikrai profesionaliai ir techniškai puikiai pasiruošusios komandos. Pagrindinis Lietuvos ralio čempiono varžovas čia – katalonas Josepas Maria Bardolet. Jis yra Ispanijos ralio čempionas, o jo atstovaujama oficiali „Seat“ komanda važiuoja pačioje gamykloje atrestauruotu „Seat 1400 B”. Buvęs Barselonos taksi automobilis britišką kupė lenkia vos keliomis sekundėmis, tačiau nė viename etape nenusileidžia.

REKLAMA

Jaguar XK150


Vidutinio laiko įrangos ir kelio knygų neatitikimo problemą fiksuoja ir kiti  K. Raišio komandos „Crisartech“ ekipažai – praėjusių dviejų istorinių Monte Karlo ralio absoliutūs čempionai Michelis Badosa ir Michelis Decremer bei Prancūzijos ralio legenda Bruno Saby.
Aukščiausioje, 16-oje absoliučios įskaitos vietoje iš „Crisartech“ komandos, yra maestro B. Saby su savo „Renault Alpine 5”, M. Decremer su „Opel Ascona 2000“ liko 32-oje, o M. Badosa su „Renault 8“ buvo kiek žemiau nei ekipažas iš Lietuvos – 57-toje vietoje.
Šiame istoriniame Monte Karlo ralyje taip pat dalyvaujančios automobilių sporto legendos - “ralio profesoriumi” vadinamas suomis Rauno Aaltonenas su “Austin Mini Cooper S” užima 115, o Vokietijos ralio žvaigždė Walteris Roehrlas su “Porsche 911 SC” yra vos 128-tas.

REKLAMA
REKLAMA

Porsche 911 SC


Paskutinė para iki finišo
Iš daugiau kaip 350 šių metų istorinio Monte Karlo ralio dalyvių antradienį ryte iš Valanso miesto Monako link pajudės apie 270 dalyvių. Net 80 ekipažų lenktynių netęs dėl techninių gedimų ir avarijų, kurių šiemet yra daug ir su dideliais nuostoliais. Pasak K. Raišio, jam vien jis pats matė kelis retus sumaitotus „Porsche“ ir BMW automobilius. „Dauguma avarijų įvyko pervažiuojant iš vieno greičio ruožo į kitą dėl labai įtemptai sudėliotų laikų. Nenuostabu, nes net su savo galingu „Jaguar“ nesugebėjau pavyti techniškai labai greitai važiavusių „Volvo Amazon“ ar „Mini Cooper S“ automobilių. „Šiemet Monte Karlo ralis yra tikrai kitoks, nei dauguma yra įpratę. Pažiūrėsim, kaip jis baigsis. Liko penki greičio ruožai. Visko dar bus“, –  įsitikinęs K. Raišys.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų