Arši kova seniausiųjų klasėje
Karolio Raišio ir latvio šturmano Ilja Zakmano vairuojamas „Jaguar XK150” po 10 iš 15 etapų seniausių automobilių klasėje yra antras, o bendroje įskaitoje pakilo keliomis pozicijomis iki 46 vietos.
Būtent seniausių grupėje vyksta aršiausia sportinė kova, kurioje dalyvauja tikrai profesionaliai ir techniškai puikiai pasiruošusios komandos. Pagrindinis Lietuvos ralio čempiono varžovas čia – katalonas Josepas Maria Bardolet. Jis yra Ispanijos ralio čempionas, o jo atstovaujama oficiali „Seat“ komanda važiuoja pačioje gamykloje atrestauruotu „Seat 1400 B”. Buvęs Barselonos taksi automobilis britišką kupė lenkia vos keliomis sekundėmis, tačiau nė viename etape nenusileidžia.
Vidutinio laiko įrangos ir kelio knygų neatitikimo problemą fiksuoja ir kiti K. Raišio komandos „Crisartech“ ekipažai – praėjusių dviejų istorinių Monte Karlo ralio absoliutūs čempionai Michelis Badosa ir Michelis Decremer bei Prancūzijos ralio legenda Bruno Saby.
Aukščiausioje, 16-oje absoliučios įskaitos vietoje iš „Crisartech“ komandos, yra maestro B. Saby su savo „Renault Alpine 5”, M. Decremer su „Opel Ascona 2000“ liko 32-oje, o M. Badosa su „Renault 8“ buvo kiek žemiau nei ekipažas iš Lietuvos – 57-toje vietoje.
Šiame istoriniame Monte Karlo ralyje taip pat dalyvaujančios automobilių sporto legendos - “ralio profesoriumi” vadinamas suomis Rauno Aaltonenas su “Austin Mini Cooper S” užima 115, o Vokietijos ralio žvaigždė Walteris Roehrlas su “Porsche 911 SC” yra vos 128-tas.
Paskutinė para iki finišo
Iš daugiau kaip 350 šių metų istorinio Monte Karlo ralio dalyvių antradienį ryte iš Valanso miesto Monako link pajudės apie 270 dalyvių. Net 80 ekipažų lenktynių netęs dėl techninių gedimų ir avarijų, kurių šiemet yra daug ir su dideliais nuostoliais. Pasak K. Raišio, jam vien jis pats matė kelis retus sumaitotus „Porsche“ ir BMW automobilius. „Dauguma avarijų įvyko pervažiuojant iš vieno greičio ruožo į kitą dėl labai įtemptai sudėliotų laikų. Nenuostabu, nes net su savo galingu „Jaguar“ nesugebėjau pavyti techniškai labai greitai važiavusių „Volvo Amazon“ ar „Mini Cooper S“ automobilių. „Šiemet Monte Karlo ralis yra tikrai kitoks, nei dauguma yra įpratę. Pažiūrėsim, kaip jis baigsis. Liko penki greičio ruožai. Visko dar bus“, – įsitikinęs K. Raišys.