Vos tik automobilis atvyko į namus, Clay'jus nusprendė pamatuoti 17 colių skersmens ir 10 colių pločio ratlankius. Platūs, bet gražūs!
Lupam „IROC“ priekinį buferį, gamyklinius sparnus ir vietoj jų sumontuokime „Porsche 964“ kėbulo detales.
Prieš ir po.
Kas neturi kur atsisėsti?
Panašių pokyčių sulaukė ir priekiniai sparnai.
Po maždaug trijų mėnesių intensyvių matavimų, keitimų, šlifavimų ir tobulinimų - vizualinė automobilio pusė pagaliau buvo baigta. Ruošiant automobilį kelionei į dažymo kamerą, vaikinas nusipirko „Bugatti EB110“ ratlankius, kurių išmatavimai nėra patys tinkamiausi „Porsche“ automobiliams. Tačiau juk visos bėdos išsprendžiamos į pagalbą pasitelkiant rastafkes.
Ir galutinis variantas atrodė štai taip...