• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas iš „Aukščiausios pavaros“ laidos vedėjų nuolatos mėgsta sakyti, jog „Porsche 911“ yra tik steroidų prisivalgęs „Volkswagen Beetle“. Nors šių dviejų automobilių komponuotė yra panaši, tačiau britui labiausiai nepatinka beveik nesikeičianti „911“ išvaizda. Per daugiau nei 50 metų, kultiniu modeliu tapusio „Porsche 911“ siluetas beveik nepasikeitė. Tad jeigu mes Jūsų paprašytume atspėti koks tai modelis, atspėtumėte iš pirmo karto? Žvelgiant į nuotrauką viršuje, gali susidaryti įspūdis, jog tai lieknesnė „Porsche 964“ versija, tačiau iš tikrųjų - tai 1977 metų gamybos „Porsche 911 S“.
Už šiuos pasikeitimus reikėtų dėkoti vienam jaunuoliui iš Jungtinių Valstijų, kuris iš savo tėčio paveldėjo daugiau nei 14 metų prižiūrėtą ir mylėtą vokišką automobilį.
Per 14 metų šis „Porsche“ gavo iš naujo perrinktą variklį, pakabą, „Weber“ karbiuratorius, „PMO Racing“ įsiurbimo ir išmetimo kolektorius, tiesioginį išmetimą ir dar daugybę skanėstų, kurie leido Clay'jaus tėčiui mėgautis „Porsche 911“ ne tik greitkelyje, bet ir mėgėjiškose varžybose.
Tačiau atėjo metas, kai vaikino tėtis nusprendė šį klasikinį automobilį perleisti savo sūnui. Kadangi sūnus visus savo automobilius tobulino, ne išimtis buvo ir štai šis „Porsche 911“.

Vienas iš „Aukščiausios pavaros“ laidos vedėjų nuolatos mėgsta sakyti, jog „Porsche 911“ yra tik steroidų prisivalgęs „Volkswagen Beetle“. Nors šių dviejų automobilių komponuotė yra panaši, tačiau britui labiausiai nepatinka beveik nesikeičianti „911“ išvaizda. Per daugiau nei 50 metų, kultiniu modeliu tapusio „Porsche 911“ siluetas beveik nepasikeitė. Tad jeigu mes Jūsų paprašytume atspėti koks tai modelis, atspėtumėte iš pirmo karto? Žvelgiant į nuotrauką viršuje, gali susidaryti įspūdis, jog tai lieknesnė „Porsche 964“ versija, tačiau iš tikrųjų - tai 1977 metų gamybos „Porsche 911 S“.
Už šiuos pasikeitimus reikėtų dėkoti vienam jaunuoliui iš Jungtinių Valstijų, kuris iš savo tėčio paveldėjo daugiau nei 14 metų prižiūrėtą ir mylėtą vokišką automobilį.
Per 14 metų šis „Porsche“ gavo iš naujo perrinktą variklį, pakabą, „Weber“ karbiuratorius, „PMO Racing“ įsiurbimo ir išmetimo kolektorius, tiesioginį išmetimą ir dar daugybę skanėstų, kurie leido Clay'jaus tėčiui mėgautis „Porsche 911“ ne tik greitkelyje, bet ir mėgėjiškose varžybose.
Tačiau atėjo metas, kai vaikino tėtis nusprendė šį klasikinį automobilį perleisti savo sūnui. Kadangi sūnus visus savo automobilius tobulino, ne išimtis buvo ir štai šis „Porsche 911“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

null_zps160e3b84


Vos tik automobilis atvyko į namus, Clay'jus nusprendė pamatuoti 17 colių skersmens ir 10 colių pločio ratlankius. Platūs, bet gražūs!

REKLAMA

null_zps53714881


Lupam „IROC“ priekinį buferį, gamyklinius sparnus ir vietoj jų sumontuokime „Porsche 964“ kėbulo detales.

null_zps8201d5d0


null_zps442acb40


Prieš ir po.

null_zpsca1302aa


Kas neturi kur atsisėsti?

null_zps0ad92b01


Panašių pokyčių sulaukė ir priekiniai sparnai.

DSC_0023_zpsdd54ca3e (1)


Po maždaug trijų mėnesių intensyvių matavimų, keitimų, šlifavimų ir tobulinimų - vizualinė automobilio pusė pagaliau buvo baigta. Ruošiant automobilį kelionei į dažymo kamerą, vaikinas nusipirko „Bugatti EB110“ ratlankius, kurių išmatavimai nėra patys tinkamiausi „Porsche“ automobiliams. Tačiau juk visos bėdos išsprendžiamos į pagalbą pasitelkiant rastafkes.
Ir galutinis variantas atrodė štai taip...

1B45EA07-E245-4C56-90C6-9AEDC7EEE2C4_zpshkb8qsk4

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų