Praėjusį savaitgalį vykusiose Formulės 1 lenktynėse, „Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris kalbėdamas su žiniasklaidos atstovais neslėpė nusivylimo S. Perezo pasirodymu, nes atotrūkis tarp meksikiečio ir jo komandos draugo buvo pernelyg akivaizdus.
„Red Bull“ nusivylimą geriausiai iliustruoja sekmadienį vykusių lenktynių įvykių eiga. Net ir susidūręs su Lando Norrisu, Max'as Verstappenas net ir gavęs 10 sekundžių baudą, vis tiek lenktynes baigė turėdamas 17,4 sekundės pranašumą prieš S. Perezą.
Aišku, antrajam „Red Bull“ numeriui Austrijos lenktynės taip pat nebuvo pačios lengviausios. Spartesnį lenktynių progresą užkirto susidūrimas su Oscaru Piastri. Šoniniai bolidai pažeidimai buvo tokie dideli, jog tiesiojoje jie veikė kaip oro stabdys.
Vis dėlto, nepaisant to, sunku surasti papildomų argumentų, kodėl S. Perezas dar vieną ir itin svarbų komandai lenktynių savaitgalį velkasi kažkur rikiuotės viduryje.
Dėl lūkesčių nepateisinančių rezultatų, C. Horneris kalbėdamas su žiniasklaidos atstovais užsiminė, jog ekipai reikia įsigilinti į situaciją ir suprasti kas vyksta.
„Suzukoje, kuri yra viena sudėtingiausių trasų pasaulyje, jis nuo Max'o atsiliko tik dešimtosiomis sekundės dalimis. Čia, kur yra devyni posūkiai, atotrūkis buvo gerokai didesnis. Mums reikia išsiaiškinti kodėl taip yra ir padėti jam atsigauti“, – sakė C. Horneris.
Dabar, kai „Red Bull“ patiria vis didesnį konkurentų spaudimą, S. Perezo vaidmuo tampa kaip niekada svarbus.
Užtikrintas ir tolygus progresas leistų „Red Bull“ komandos strategams tinkamai įgyvendinti norimus sprendimus ir nesiremti vien tik M. Verstappeno talentu.
Jeigu anksčiau kelių sekundžių skirtumai tarp M. Verstappeno ir S. Perezo nebuvo tokie svarbūs, sekančiuose etapuose meksikietis privalės demonstruoti tik pačią geriausią sportinę formą, jog padėtų M. Verstappenui iškovoti čempiono titulą, bei iškovoti itin svarbių komandinės įskaitos taškų.
Įveikus penkis Formulės 1 etapus, „Red Bull“ konstruktorių įskaitoje užima tik trečią vietą. Su 116 taškų, ją lenkia antroje vietoje esanti „Mercedes“ (132 taškai) ir pirmoje vietoje esanti „McLaren“ su 144 taškais.
Skirtingai nei dukterinėje komandoje „Racing Bulls“ komandoje važiuojantys pilotai, kurie neišlaikę sudėtingų Formulės 1 išbandymų išsiunčiami stovyklauti, „Red Bull“ nuolatos stengiasi parodyti, jog jiems gali pavykti atskleisti tikrąjį ir dar neišnaudotą S. Perezo potencialą. Vis dėlto, automobilių apžvalgininkai vis dažniau užduoda nerimą keliantį klausimą – O kas jeigu jiems nepavyks?
Teoriškai, „Red Bull“ neturi labai daug pasirinkimų. S. Perezo sutartis su „Red Bull“ dabar galioja iki pat 2026 metų pabaigos, o nepatenkinami meksikiečio rezultatai tik dar labiau įaudrino kalbas, jog Formulės 1 čempionate dominuojanti komanda turėjo priimti kitą sprendimą.
Dviprasmišką atsakymą dėl S. Perezo pateikė ir pats C. Horneris.
„Aš manau, kad Checo vaidmuo komandoje ir indelis jam padėjo užsitikrinti sutarties pratęsimą. Vis dėlto, visuomet yra didžiulis spaudimas siekti atitinkamų rezultatų, ir tai neturi nieko bendro su sutartimis, į kurių detales, aišku, nesiruošiu gilintis“, – sakė jis.
Paskutinė pastaba gali būti tiesioginė užuomina į „Red Bull“ sutartyje įrašytą išlygą, kuri leistų jiems S. Perezą atleisti, jeigu jis nesugebės pateisinti komandos vadovų lūkesčių.
Šiuo metu S. Perezas vairuotojų įskaitoje užima penktą vietą. Jis yra iškovojęs 118 taškų ir nuo čempionato lyderio atsilieka 119 taškų.