2026-aisiais įsigaliosiantis naujas Formulės 1 reglamentas dar kartelį dalyvių rikiuotę apvers aukštyn kojom. Vos po poros metų prasidėsianti nauja Formulės 1 era ne visoms komandoms kelia susižavėjimą ir viena iš tokių komandų yra „Alpine“.
Automobilių sporto apžvalgininkai skelbia, jog „Renault“ ir „Alpine“ vadovai, atlikę Formulės 1 projekto analizę priėjo prie išvados, jog atėjo metas imtis radikalių pokyčių.
Šiuo metu „Alpine“ komandos rezultatai yra mažų mažiausiai nuviliantys ir daugelis dėl to kaltina nepajėgų „Renault“ variklį. Nepatenkinamo našumo variklis nepadeda komandai siekti užsibrėžtų tikslų, o tai kelia abejonių ar naujasis „Renault“ motoras sugebės būti konkurencingas naujoje Formulės 1 eroje.
Abejonės dėl naujo variklio pajėgumo paskatino svarstymus, jog galbūt „Alpine“ galėtų naudoti kitos komandos variklį.
Skelbiama, jog „Alpine“ vadovas Bruno Faminas svarstė šį variantą ir netgi buvo susitikęs su kitų ekipų atstovais siekdamas išsiaiškinti kokios galėtų būti alternatyvos.
Svarstoma, jog pats logiškiausias „Alpine“ sprendimas būtų ieškoti bendro susitarimo su „Red Bull“, kuri nuo 2026 m. naudos savo variklius, tačiau toks scenarijus yra mažai tikėtinas dėl pernelyg sudėtingų logistinių iššūkių, su kuriais susidurtų „Red Bull“ tiekdama variklius dar vienai komandai.
„Alpine“ taip pat galėtų ieškoti galimybių naudoti „Mercedes“ variklius, mat „Aston Martin“ nuo 2026 m. nusprendė naudoti „Honda“ variklius.
Vis dėlto, jeigu „Alpine“ nuspręstų atsisakyti savo variklių gamybos ir nesurastų tinkamo susitarimo su kitomis komandomis, Formulės 1 taisyklės įpareigoja „Alpine“ naudotis nepriklausomo variklio kūrėjo paslaugomis, o juo šioje situacijoje būtų „Honda“.