"Abiejų didžiųjų alaus gamintojų - ir mūsų, ir "Švyturio - Utenos alaus" - pardavimai priklauso nuo to, kaip pasiseka konkurencinėje kovoje pasistumdyti. Manau, neblogai suveikė mūsų rinkodaros akcijos", - sakė "Kalnapilio - Tauro grupės" generalinis direktorius Valdas Tekorius.
Pasak jo, visa Lietuvos alaus rinka pagal parduoto alaus kiekį pernai augo daugiau nei 5 procentus.
Bendrovė šiuo metu baigia "Tauro" alaus gamybos iš Vilniaus į Panevėžį perkėlimo darbus. Maždaug 2 hektarų ploto sklypą sostinės centre, iš kurio bus iškeldinta gamykla, "Kalnapilio - Tauro grupė" planuoja parduoti iki šių metų pabaigos, o už jį tikisi gauti nuo 60 mln. litų. Kaina priklausys nuo to, kiek pasiūlys pavasarį planuojamo skelbti konkurso dalyviai.
REKLAMA