Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nepriklausoma organizacija „Euro NCAP“ šiemet mini 20-ies metų jubiliejų. Organizacijos atstovai norėdami tinkamai paminėti „Euro NCAP“ jubliejų, paviešino keletą įdomių faktų ir vaizdo įrašą, kuriame matyti kaip bandomas senutėlis „Rover 100“ ir visiškai naujas „Honda Jazz“ automobiliai.
„Euro NCAP“ organizacijos duomenis, nuo 1997 metų, kuomet buvo pradėta organizacijos veikla, automobilių saugumo bandymuose dalyvavo net 1800 mašinų, o organizacijos atlikti saugumo testai padėjo išgelbėti daugiau nei 78 000 gyvybių.
1997 metais, pirmuosiuose saugumo bandymuose dalyvavo tokie modeliai kaip „Ford Fiesta“ ir „Volkswagen Polo“. Tuomet šie modeliai buvo įvertinti trimis saugumo žvaigždutėmis iš keturių galimų. Tačiau pirmaisiais „Euro NCAP“ veikimo metais būta ir prastesnių pasirodymų. Vienas iš jų - „Rover 100“, kurio saugumas buvo įvertintas viena žvaigždute.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Rover“ atstovai išvydę automobilio rezultatus, ėmėsi ne priemonių ištaisyti inžinierių klaidas, bet užsipuolė „Euro NCAP“ organizaciją, kuri buvo kritikuojama dėl to, jog pasiekti maksimalų rezultatą neįmanoma. Ironiška, tačiau vos po keletos mėnesių maksimalų saugumo įvertinimą gavo „Volvo S40“.
Nepriklausoma organizacija „Euro NCAP“ šiemet mini 20-ies metų jubiliejų. Organizacijos atstovai norėdami tinkamai paminėti „Euro NCAP“ jubliejų, paviešino keletą įdomių faktų ir vaizdo įrašą, kuriame matyti kaip bandomas senutėlis „Rover 100“ ir visiškai naujas „Honda Jazz“ automobiliai.
„Euro NCAP“ organizacijos duomenis, nuo 1997 metų, kuomet buvo pradėta organizacijos veikla, automobilių saugumo bandymuose dalyvavo net 1800 mašinų, o organizacijos atlikti saugumo testai padėjo išgelbėti daugiau nei 78 000 gyvybių.
1997 metais, pirmuosiuose saugumo bandymuose dalyvavo tokie modeliai kaip „Ford Fiesta“ ir „Volkswagen Polo“. Tuomet šie modeliai buvo įvertinti trimis saugumo žvaigždutėmis iš keturių galimų. Tačiau pirmaisiais „Euro NCAP“ veikimo metais būta ir prastesnių pasirodymų. Vienas iš jų - „Rover 100“, kurio saugumas buvo įvertintas viena žvaigždute.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Rover“ atstovai išvydę automobilio rezultatus, ėmėsi ne priemonių ištaisyti inžinierių klaidas, bet užsipuolė „Euro NCAP“ organizaciją, kuri buvo kritikuojama dėl to, jog pasiekti maksimalų rezultatą neįmanoma. Ironiška, tačiau vos po keletos mėnesių maksimalų saugumo įvertinimą gavo „Volvo S40“.