• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dauguma pirkėjų, nusipirkusių blogos kokybės maisto produktų, jų nekeičia ir į valstybines kontrolės organizacijas nesikreipia. Apgauti pirkėjai prekybininkus dažniausiai baudžia pereidami pas konkurentus. Ar galima pakeisti sugedusį maisto produktą, kas galėtų apginti mūsų teises?

REKLAMA
REKLAMA

Vienintelė organizacija, ginanti maisto produktų pirkėjų teises, yra Lietuvos valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba. Įstatymas įpareigoja šią instituciją kontroliuoti maisto produktų gamybą ir prekybą, taip pat produktų kokybę viešojo maitinimo įstaigose. Klaipėdos maisto ir veterinarijos tarnybos viršininkas Virginijus Gailius sakė, kad Lietuvos ūkio ministerijos sprendimu pirkėjai turi teisę reikalauti, kad parduotuvės administracija pakeistų blogos kokybės produktą į geros kokybės prekę. „Pirkėjai turi teisę reikalauti ir grąžinti pinigus, - sakė V. Gailius. - Jeigu pirkėjui ir parduotuvės administracijai nepavyksta rasti kompromiso, pirkėjas turėtų nedelsdamas kreiptis į mūsų tarnybą. Jis privalo išsaugoti kasos čekį, kuris patvirtintų pirkimo faktą.“

REKLAMA

Tikslus produktų keitimo ar pinigų grąžinimo pirkėjams faktų skaičius nežinomas, nes pirkėjai, teigiamai išsprendus problemą, į tarnybą nesikreipia, o parduotuvės stengiasi tokią informaciją nuslėpti. „Klaipėda“ ne kartą rašė apie įsigijusius blogos kokybės prekių pirkėjus, kuriems parduotuvės atsisakė grąžinti pinigus. Svarbiausia problema – įrodyti, kad sugedusi prekė buvo pirkta konkrečioje parduotuvėje. Administracija tvirtindavo, jog prekė pirkta kitoje parduotuvėje.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak Klaipėdos tarnybos specialistės Onutės Žvejienės, per pirmąjį pusmetį į juos su skundais dėl blogos maisto kokybės parduotuvėse ir kavinėse kreipėsi 71 gyventojas: „Žmonės tvirtino, kad jiems buvo parduoti blogos kokybės produktai. Mes tiriame kiekvieną skundą, savo laboratorijoje tiriame ir produktus, tikriname kitas tos pačios partijos prekes. 28 atvejais skundai pasitvirtino. Iš viso dėl nekokybiško maisto, pirkto parduotuvėse, kreipėsi 57 pirkėjai. 23 atvejais skundai pasitvirtino. Parduotuvė grąžino pinigus vienam pirkėjui“.

“Klaipėda” (http://www.klaipeda.daily.lt)

Valerijus Rajevskis

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų