Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Renault Avantime“ buvo vienas iš neįprastai atrodančių, šaunių ir keistų automobilių, patekusių į serijinę gamybą. Tai buvo vienatūrio ir kupė kėbulo tipų hibridas, kuris, ko gero, tiesiog pasirodė per anksti.
Originalių idėjų stokojančioje automobilių rinkoje, dabar „Renault Avantime“ sulauktų žymiai didesnio susidomėjimo. Ypač, jeigu jis turėtų elektros pavarą. Tik įsivaizduokite kaip dėl stilingiausių drabužių ar aksesuarų pamišę žmonės lėktų į artimiausią „Renault“ saloną, jog galėtų išbandyti „Avantime“, vien dėl to, jog galėtų įsidėti keliais filtrais pagardintą asmenukę.
Kad ir kaip vertinate „Renault Avantime“ išvaizdą, ji, iš tiesų, yra originali ir neeilinė, o ir ispanų leidinio „km77“ žurnalistams surengus „briedžio testą“ paaiškėjo, jog „Renault Avantime“ visai neblogai susitvarko su šia užduotimi.
„Briedžio testas“ yra skirtas pademonstruoti kaip veikia elektroninės automobilių sistemos, kurios turėtų padėti išvengti ant važiuojamosios dalies esančios kliūties.
Tuziną pagalbininkų turintys automobiliai šią užduotį, teoriškai, turėtų įveikti be didesnių sunkumų, tačiau „km77“ bandymų suvestinė rodo, jog taip tiesiog nėra.
Į bandymą atvykęs „Renault Avantime“ neturėjo nei naujutėlių padangų – tai tiesiog eilinis automobilis, kurio prietaisų skydelyje matyti 250 000 kilometrų rida. Ir ką manote jūs? „
Renault Avantime“ pasirodė kaip stebėtinai nuspėjamas ir saugus vairuoti automobilis.
Automobilis išlaikė bandymą važiuodamas didesniu nei 69 km/val. greičiu, o tai yra pastebimai geresnis rezultatas nei daugelio šiuolaikinių automobilių, pavyzdžiui, „Volkswagen Golf 8“ arba „Mercedes CLA“.
„Renault Avantime“ buvo vienas iš neįprastai atrodančių, šaunių ir keistų automobilių, patekusių į serijinę gamybą. Tai buvo vienatūrio ir kupė kėbulo tipų hibridas, kuris, ko gero, tiesiog pasirodė per anksti.
Originalių idėjų stokojančioje automobilių rinkoje, dabar „Renault Avantime“ sulauktų žymiai didesnio susidomėjimo. Ypač, jeigu jis turėtų elektros pavarą. Tik įsivaizduokite kaip dėl stilingiausių drabužių ar aksesuarų pamišę žmonės lėktų į artimiausią „Renault“ saloną, jog galėtų išbandyti „Avantime“, vien dėl to, jog galėtų įsidėti keliais filtrais pagardintą asmenukę.
Kad ir kaip vertinate „Renault Avantime“ išvaizdą, ji, iš tiesų, yra originali ir neeilinė, o ir ispanų leidinio „km77“ žurnalistams surengus „briedžio testą“ paaiškėjo, jog „Renault Avantime“ visai neblogai susitvarko su šia užduotimi.
„Briedžio testas“ yra skirtas pademonstruoti kaip veikia elektroninės automobilių sistemos, kurios turėtų padėti išvengti ant važiuojamosios dalies esančios kliūties.
Tuziną pagalbininkų turintys automobiliai šią užduotį, teoriškai, turėtų įveikti be didesnių sunkumų, tačiau „km77“ bandymų suvestinė rodo, jog taip tiesiog nėra.
Į bandymą atvykęs „Renault Avantime“ neturėjo nei naujutėlių padangų – tai tiesiog eilinis automobilis, kurio prietaisų skydelyje matyti 250 000 kilometrų rida. Ir ką manote jūs? „
Renault Avantime“ pasirodė kaip stebėtinai nuspėjamas ir saugus vairuoti automobilis.
Automobilis išlaikė bandymą važiuodamas didesniu nei 69 km/val. greičiu, o tai yra pastebimai geresnis rezultatas nei daugelio šiuolaikinių automobilių, pavyzdžiui, „Volkswagen Golf 8“ arba „Mercedes CLA“.