• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausių metų švenčių išvakarėse savaitraštis „Ekonomika.lt“ domėjosi, kokių viešų ir privačių renginių bus pasiūlyta lietuviams. Didieji miestai gyventojų dėmesiu viešiesiems renginiams pasigirti negali, o verslininkai džiaugiasi sėkmingu sezonu.

REKLAMA
REKLAMA

Didžiųjų miestų savivaldybės šiemet viešiesiems renginiams, palyginti su praėjusiais metais, netaupė, tačiau kai kurių savivaldybių atstovai tvirtina, kad renginiai didelio gyventojų dėmesio nesulaukia. Kalbinami Kauno ir Klaipėdos savivaldybių atstovai sako, kad lankomiausias renginys šventiniu laikotarpiu – eglutės įžiebimo šventė. O mugės ir koncertai nėra itin populiarūs.

REKLAMA

„Kalėdinei prekybai, vykstančiai savaitgalį Klaipėdos Teatro aikštėje, trukdo prastas oras“, – sako Klaipėdos savivaldybės Kultūros skyriaus vyriausiasis specialistas Vidas Pakalniškis.

Kauno miesto savivaldybės Kultūros skyriaus vyriausioji specialistė Daiva Morkūnaitė-Šmitienė yra kitos nuomonės, kodėl šiame mieste nėra populiari šventinė mugė. Anot jos, didžiausią įtaką tam daro nesusiformavusios tradicijos. Nei Kaunas, nei Klaipėda šiemet įspūdingais renginiais pasigirti negali.

REKLAMA
REKLAMA

Viešųjų nereikia

"Manau, žmonės linkę šventes praleisti namuose ar kavinėse, todėl daugiausia dėmesio skiriame populiariajam eglutės įžiebimui: ieškome naujų renginio formų, – sako D. Morkūnaitė-Šmitienė. – Naujųjų metų fejerverkai taip pat sutraukia nemažai žmonių, bet tik laikrodžiui mušant dvylika.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šventiniai renginiai sostinėje suplanuoti iki sausio 6 dienos: ne tik įprastas eglutės įžiebimas, kalėdinė labdaros mugė ir koncertas, bet ir šventinis traukinukas, kalėdinis miestelis, 4D pasaka Arkikatedroje, taip pat televizijos bokšto įžiebimas. Tačiau nepavyko sužinoti, kokie renginiai sulaukia daugiausia vilniečių dėmesio ir kiek paprastai išleidžiama paminėti didžiausioms metų šventėms sostinėje, mat sostinės savivaldybė nesiteikė atsakyti į savaitraščio „Ekonomika.lt“ klausimus.

REKLAMA

Šluoja bilietus

Bilietų platintojai tvirtina, kad lapkritis ir gruodis – vieni sėkmingiausių prekybos mėnesių. Šiam laikotarpiui ir renginių organizatoriai suskumba ruoštis norėdami pasiūlyti kuo daugiau renginių įvairiam skoniui.

„Mane džiugina pastarųjų dvejų metų tendencija, kai žmonės išeina iš namų švęsti Naujųjų metų ir lankosi įvairiuose renginiuose, – sako bilietų platintojos „Tiketa.lt“ generalinis direktorius Andrius Žiauberis. – Dažnai bilietas būna dovana, tad perkami bilietai ir į kitais metais vykstančius renginius. O sausį prasideda stagnacija.“

REKLAMA

Anot A. Žiauberio, lietuviai nebėra taupūs ir kokybiškų renginių atžvilgiu – jie nesibaimindami atsisveikina su gana nemaža pinigų suma, pavyzdžiui, 150 litų. Verslininkas skaičiuoja, kad šie metai, palyginti su praėjusiais, bilietų platintojams ir renginių organizatoriams bus sėkmingesni. Bendrovė šiemet siūlo daugiau nei 7 tūkst. renginių – penktadaliu daugiau nei 2010 metais, o bilietų pardavimas šoktelėjo beveik 6 proc. – iki 108 tūkst. vienetų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Planuojame iki mėnesio pabaigos parduoti dar 40 tūkst. bilietų, – sako „Tiketa.lt“ vadovas. – Šiemet taip pat 10 litų krito vidutinė bilieto kaina. Dabar ji yra apie 55 litus.“

Panašias tendencijas mato ir bilietų platinimo įmonės „Bilietai.lt“ direktorė Aušra Mockaitė. Anot jos, per krizę trečdaliu susitraukusi bilietų platinimo rinka pastaruosius metus po truputį auga.

REKLAMA

„Siūlomi renginiai yra labai įvairūs, nes šiuo laikotarpiu perka viską, – sako A. Mockaitė. – Bet organizatoriai mėgsta daryti, kas patikrinta. Pavyzdžiui, „Liepsnojantis ledas“ su Margarita Drobiazko ir Povilu Vanagu rengiamas turbūt dešimt metų, o bilietai vis dar sėkmingai parduodami, kai kuriuose miestuose surengiama net po kelis pasirodymus. Džiugina, kad žmonės renkasi bilietus į renginius kaip dovaną, pradėjome net siūlyti įsigyti dovanų čekį, jei sunku apsispręsti dėl renginio. Susidomėjimas didžiulis.“

REKLAMA

Anot jos, daugiausia bilietų perka sostinės gyventojai, aktyvesni tapo ir klaipėdiečiai bei kauniečiai, mat šiemet šiuose miestuose atidarytos naujos arenos.

„Mažesni miestai gal nėra tokie aktyvūs, nes jų perkamoji galia kiek mažesnė. Skaičiuojame, kad vidutiniškai šiemet bilietas kainuoja apie 63 litus", – sako „Bilietai.lt“ vadovė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vakarėlių neatsisako

Renginių organizavimo bendrovės „Publicum events“ vadovė Vilma Balčiūnienė tvirtina, kad šiemet darbo turi apsčiai: ruošia verslo dovanas, organizuoja įmonių vakarėlius tiek darbuotojams, tiek partneriams ir klientams.

„Šiemet daug geresnė situacija nei pernai, – konstatuoja ji. – Nors paklausūs visų tipų renginiai , vis dėlto originaliausiai ruošiamasi vakarėliams ir dovanoms, skirtiems partneriams bei klientams. Kalbu apie įmones, kurios yra savo srities lyderės, – tai pagrindiniai mūsų klientai. Visi klientai imasi vienokių ar kitokių priemonių paminėti šventes, ir nors biudžetai nėra didesni nei pernai, daug dėmesio skiriama kokybei.“

REKLAMA

V. Balčiūnienė pasakoja, kad šiemet populiariausia naujai pristatyta paslauga – „Virtuvės mitų griovėjai“.

„Tai daugiausia verslo vakarienės, maisto šou, originalios kulinarinės verslo dovanos, – sako „Publicum events“ vadovė. – Klientų pageidavimai būna įvairūs. Tarpusavyje kartais pasijuokiame, kad yra renginių, kurių formatai tiesiog nemirtingi, pavyzdžiui, teminiai vakarai. Bet mes linkę pasiūlyti koncertą bažnyčioje, gražią jaukią vakarienę arba renginį, derinamą su kokia nors socialine misija, kad Kalėdos būtų ne komercinės, o labiau dvasingos.“Straipsnio puslapiai:

Evelina Povilaitytė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų