•Skaldykite ir valdykite!
Susikurkite reikiamų atlikti darbų veiksmų sistemą. Susidėliokite darbus pagal svarbumą ir skubumą. Dirbkite vadovaudamiesi Aleksandro Makedoniečio principu. Gerdami rytinę kavą, apgalvokite dienos darbų planą ir suskirstykite juos į: „reikia atlikti šiandien“, „galima atlikti vėliau, bet būtinai šią savaitę“, „atliksiu, kai turėsiu laiko“. Nesistenkite visų darbų nudirbti per vieną darbo dieną.
•Išmokite pasakyti „Ne“
Nusistatykite kritinę ribą, kuomet pasakysite, jog negalite atlikti per daug jums skirtų užduočių. Žinoma, siekiant karjeros sunku pasakyti „Ne“ vadovybei. Atsisakę atlikti užduotį, paaiškinkite kodėl negalite prisiimti dar vienos užduoties, paminėkite darbus, kuriuos šiuo metu turite atlikti. Kalbėkite ramiai ir ryžtingai. Jei viršininkas primigtinai reikalauja atlikti papildomą užduotį, tuomet teks sutikti, tačiau pasiteiraukite, kurį iš šiuo metu dirbamų darbų galėtumėte atlikti vėliau, po naujos užduoties įvykdymo.
•Prioritetų sudėliojimas
Žmonių, sugebančių vienu metu daryti kelis darbus (ir dar be klaidų!) yra labai mažai. Taigi, jei generaliniam direktoriui reikia vienos ataskaitos, komercijos direktorius reikalauja kitos, bus visiškai suprantama, jei paprašysite sudėlioti prioritetus arba dalį jūsų darbo perduoti kam nors kitam.
•Nebijokite pasitikslinti, kas būtent turima galvoje
Netylėkite, jei nesupratote užduoties ar pan. Atminkite, jog gerai atlikta užduotis – tai gerai suprasta užduotis. Nesigėdinkite dar kartą pasiklausti, pasitikslinti ir konkretizuoti.
•Darykite pertraukėles
Savo įtemptame darbo grafike raskite po keletą minučių relaksacijai. Pagalvokite apie malonius dalykus, pasvajokite. Galite atlikti keletą trumpų pratimų arba tiesiog pailsėkite žiūrėdami pro langą ar į akvariumą. Gerai būtų, jei laikas nuo laiko galėtumėte išeiti iš biuro, kad pakeistumėte aplinką ir prasiblaškytumėte. Nepietaukite darbe ir neužsisėdėkite jame per ilgai.