Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kiekvienam automobiliui patekus į avariją, draudimo bendrovės atstovai sprendžia ar jį verta sugrąžinti į bendro naudojimo kelius ir ar į avariją patekusio automobilio remontas neviršys 75% modelio rinkos vertės. Viršijus šią ribą, automobilis nurašomas. Tačiau net ir toks draudimo bendrovių sprendimas netrukdo naudotų automobilių pardavėjams imtis saviveiklos ir po kurio laiko juos sugrąžinti į naudotų mašinų rinką.
Nurašyti automobiliai dažniausiai perkami dėl įvairių priežasčių. Didžioji dauguma patenka į automobilių sąvartynus, kuriuose jie laukia, kol bus išrinkti po vieną detalę, kol galiausiai iš jų liks tik sumaitotas rėmas. Vis dėlto, kiekvienoje Europos šalyje netrūksta auksarankių, kurie nurašytus automobilius prikelia naujam gyvenimui ir po to parduoda, lyg būtų ką tik išvažiavęs iš gamyklos.
Puikus pavyzdys yra štai šios „Škoda Octavia“ istorija, kuri kažkuriuo gyvenimo laikotarpiu pateko į rimtą auto-įvykį. Stiprų smūgį į galinę dalį gavęs čekiškas automobilis iškart buvo nurašytas, nes buvo pažeistas galinis statramstis, iškreiptas visas automobilio rėmas. Tačiau tai nesutrukdė šiems meistrams ištiesinti, suvirinti pažeistas automobilio vietas, jį perdažyti ir vėliau parduoti už pakankamai didelę sumą žmogui, kuriam buvo teigiama, jog „Octavia“ niekada nebuvo patekusi į avariją.
Žvelgiant į automobilio tvarkymo nuotraukas matyti, jog beveik pusė sutaisytos „Octavia“ dalies neturi nieko bendro su tuo pačiu automobiliu. Pusė detalių atkeliavo iš kitų donorų.
Kad ir kaip gražiai atrodytų galutinis rezultatas, tačiau kaip manote, ar antrą kartą tokį stiprų smūgį į galinę dalį gavęs automobilis atsilaikytų taip pat kaip ir pirmą kartą? Mes labai abejojame.
Kiekvienam automobiliui patekus į avariją, draudimo bendrovės atstovai sprendžia ar jį verta sugrąžinti į bendro naudojimo kelius ir ar į avariją patekusio automobilio remontas neviršys 75% modelio rinkos vertės. Viršijus šią ribą, automobilis nurašomas. Tačiau net ir toks draudimo bendrovių sprendimas netrukdo naudotų automobilių pardavėjams imtis saviveiklos ir po kurio laiko juos sugrąžinti į naudotų mašinų rinką.
Nurašyti automobiliai dažniausiai perkami dėl įvairių priežasčių. Didžioji dauguma patenka į automobilių sąvartynus, kuriuose jie laukia, kol bus išrinkti po vieną detalę, kol galiausiai iš jų liks tik sumaitotas rėmas. Vis dėlto, kiekvienoje Europos šalyje netrūksta auksarankių, kurie nurašytus automobilius prikelia naujam gyvenimui ir po to parduoda, lyg būtų ką tik išvažiavęs iš gamyklos.
Puikus pavyzdys yra štai šios „Škoda Octavia“ istorija, kuri kažkuriuo gyvenimo laikotarpiu pateko į rimtą auto-įvykį. Stiprų smūgį į galinę dalį gavęs čekiškas automobilis iškart buvo nurašytas, nes buvo pažeistas galinis statramstis, iškreiptas visas automobilio rėmas. Tačiau tai nesutrukdė šiems meistrams ištiesinti, suvirinti pažeistas automobilio vietas, jį perdažyti ir vėliau parduoti už pakankamai didelę sumą žmogui, kuriam buvo teigiama, jog „Octavia“ niekada nebuvo patekusi į avariją.
Žvelgiant į automobilio tvarkymo nuotraukas matyti, jog beveik pusė sutaisytos „Octavia“ dalies neturi nieko bendro su tuo pačiu automobiliu. Pusė detalių atkeliavo iš kitų donorų.
Kad ir kaip gražiai atrodytų galutinis rezultatas, tačiau kaip manote, ar antrą kartą tokį stiprų smūgį į galinę dalį gavęs automobilis atsilaikytų taip pat kaip ir pirmą kartą? Mes labai abejojame.