Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Koks būdas yra lengviausias, norint išsiaiškinti kaip efektyviai veikia elektroninės stabilumo sistemos? Daugelis automobilių pramonės specialistų, iškart atsigręš į populiarųjį „
Briedžio testą“.
„Briedžio testo“ metodika yra labai paprasta ir elementari. Automobilyje sėdintis vairuotojas įsibėgėja iki 50 ar 60 km/val. greičio ir tam tikroje atkarpoje bando įmituoti avaringą situaciją, kuomet į kelią išbėga pasimetęs gyvūnas. Tam tikra trajektorija sudėlioti kūgeliai leidžia sudėlioti ribas iš kurių automobilis neprivalo išvažiuoti.
Įprastai, daugelis modernių automobilių su šia užduotimi susitvarko labai lengvai. Kartais – per lengvai. „Deutsche welle“ televizijos laidos – „drive It!“ kūrybinė komanda, norėdama atlikti eksperimentą ir išsiaiškinti kaip papildomas svoris įtakoja automobilių elgesį netikėtose situacijose, į bandymų poligoną atsivežė niekuo neypatingą „Škoda Octavia“ universalą.
Eksperimento metu „Škoda“ turėjo įveikti du bandymus. Pirmasis – įveikti „briedžio testą“ tradiciniais metodais, kuomet automobilyje yra tik vairuotojas. Tuo tarpu antrasis bandymas priminė daugelio vairuotojų kasdienybę. Į bagažinę buvo pakrauti keli kelioniniai lagaminai, ant galinių sėdynių įsitaisė vaikiškos kėdutės, o ant automobilio galvos buvo sumontuota stogo bagažinė.
Kaip šie veiksniai paveikė automobilio elgesį kritinėje situacijoje – žemiau esančiame reportaže.
Koks būdas yra lengviausias, norint išsiaiškinti kaip efektyviai veikia elektroninės stabilumo sistemos? Daugelis automobilių pramonės specialistų, iškart atsigręš į populiarųjį „
Briedžio testą“.
„Briedžio testo“ metodika yra labai paprasta ir elementari. Automobilyje sėdintis vairuotojas įsibėgėja iki 50 ar 60 km/val. greičio ir tam tikroje atkarpoje bando įmituoti avaringą situaciją, kuomet į kelią išbėga pasimetęs gyvūnas. Tam tikra trajektorija sudėlioti kūgeliai leidžia sudėlioti ribas iš kurių automobilis neprivalo išvažiuoti.
Įprastai, daugelis modernių automobilių su šia užduotimi susitvarko labai lengvai. Kartais – per lengvai. „Deutsche welle“ televizijos laidos – „drive It!“ kūrybinė komanda, norėdama atlikti eksperimentą ir išsiaiškinti kaip papildomas svoris įtakoja automobilių elgesį netikėtose situacijose, į bandymų poligoną atsivežė niekuo neypatingą „Škoda Octavia“ universalą.
Eksperimento metu „Škoda“ turėjo įveikti du bandymus. Pirmasis – įveikti „briedžio testą“ tradiciniais metodais, kuomet automobilyje yra tik vairuotojas. Tuo tarpu antrasis bandymas priminė daugelio vairuotojų kasdienybę. Į bagažinę buvo pakrauti keli kelioniniai lagaminai, ant galinių sėdynių įsitaisė vaikiškos kėdutės, o ant automobilio galvos buvo sumontuota stogo bagažinė.
Kaip šie veiksniai paveikė automobilio elgesį kritinėje situacijoje – žemiau esančiame reportaže.