Kuomet „VAG“ koncerno vadovai nusprendė įsigyti „Bugatti“ 1998 metais, jų tikslas buvo tik vienas - sukurti tokį automobilį, kuris simbolizuotų visas šios kompanijos įkūrėjų vertybes : inovacijas, technologinę ir inžinerinę pažangą. Po ilgų metų laukimo mes išvydome „Bugatti Veyron“ - automobilį, kuris pagerino keletą greičio rekordų. Dabar atėjo atversti naują puslapį „Bugatti“ istorijoje su naujuoju „Chiron“.
Prancūzijoje esančioje „Bugatti“ būstinėje kiekvienas automobilis surenkamas rankomis. Šioje gamykloje neišvysite ne vieno roboto, kuris padėtų surinkti milijonus kainuojančią mašiną. „Bugatti“ vadovai nusprendė, jog tai yra pats geriausias būdas sukonstruoti jau į pensiją išėjusį „Veyron“ ir jo vietą užimsiantį „Chiron“.
Automobilio gamyba buvo suskaidyta į 12 zonų, kuriose dirba savo amato specialistai. Iš esmės, automobilio surinkimas primena „Formulę 1“ surinkimo procesą, tačiau taip yra dėl to, jog „Chiron“ turi net 1800 individualių detalių, kurias sumontuoti ar pagaminti gali tik žmogus.
Naujasis „Bugatti“ kūrinys gali būti nudažytas viena iš dvidešimt trijų spalvų. Tai nėra ypatingas rodiklis, tačiau nuo kitų automobilių „Chiron“ išsiskiria tuo, jog superautomobilio kėbulas padengiamas net 8 dažų sluoksniais.
Per vienerius metus „Bugatti“ planuoja pagaminti iki 70 automobilių. Kodėl tiek mažai? Nes automobilio surinkimo procese dirba tik 20 žmonių. Gamykloje taip pat dirba 17 padėjėjų ir 15 kokybės inspektorių, kurie nuolatos kaip vyksta „Chiron“ surinkimo procesas.
Dar vienas ypatingas faktas - kiekvienas „Chiron“ automobilis privalo praeiti sandarumo testą. Nors tokie testai atliekami ir kitose automobilių gamyklose, tačiau „Bugatti“ mašinos šį testą turi ištverti 30 minučių.
Paskutinis žingsnis - automobilio išbandymas bendro naudojimo keliuose. Kiekvieno „Bugatti“ kėbulas padengiamas specialia plėvele, kuri apsaugotų automobilį nuo akmenukų ir kitų potencialių įbrėžimų. Automobilis išvažiavęs į bandymų poligoną privalo pasiekti 250 km/val. greitį ir jį palaikyti tam tikrą laiko tarpą.