• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pažvelgę į „VAG“ koncerno sudėtį - pamatytume, jog ją sudaro turtingą istoriją, labai rimtą svorį automobilių pramonėje turintys gamintojai. Tačiau kaip ir kiekvienoje organizacijoje, taip ir „VAG“ koncerne kiekvienas gamintojas turi jam paskirtą vietą. Kai kurie gamintojai privalo būti piramidės apatinėje dalyje, kiti - šiek tiek aukščiau. Tuo tarpu visos milžiniškos „VAG“ koncerno imperijos puošmena yra „Bugatti“.
Įkurta 1909 metais, automobilių gamintoja niekados nebuvo itin pelningas mašinų gamintojas. Vietoj didžiulio pelno, „Bugatti“ įkūrėjas didesnį dėmesį skyrė inovacijoms, išskirtiniam dizainui, nestandartiniams inžinieriams sprendimams. Nors šis „Bugatti“ vadovų požiūris privedė gamintoją iki bankroto, tačiau iki antrojo pasaulinio karo „Bugatti“ pagamino įspūdingą kiekį mašinų, kurių vertė šiais laikais siekia milijonus eurų.

Pažvelgę į „VAG“ koncerno sudėtį - pamatytume, jog ją sudaro turtingą istoriją, labai rimtą svorį automobilių pramonėje turintys gamintojai. Tačiau kaip ir kiekvienoje organizacijoje, taip ir „VAG“ koncerne kiekvienas gamintojas turi jam paskirtą vietą. Kai kurie gamintojai privalo būti piramidės apatinėje dalyje, kiti - šiek tiek aukščiau. Tuo tarpu visos milžiniškos „VAG“ koncerno imperijos puošmena yra „Bugatti“.
Įkurta 1909 metais, automobilių gamintoja niekados nebuvo itin pelningas mašinų gamintojas. Vietoj didžiulio pelno, „Bugatti“ įkūrėjas didesnį dėmesį skyrė inovacijoms, išskirtiniam dizainui, nestandartiniams inžinieriams sprendimams. Nors šis „Bugatti“ vadovų požiūris privedė gamintoją iki bankroto, tačiau iki antrojo pasaulinio karo „Bugatti“ pagamino įspūdingą kiekį mašinų, kurių vertė šiais laikais siekia milijonus eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

23


Kuomet „VAG“ koncerno vadovai nusprendė įsigyti „Bugatti“ 1998 metais, jų tikslas buvo tik vienas - sukurti tokį automobilį, kuris simbolizuotų visas šios kompanijos įkūrėjų vertybes : inovacijas, technologinę ir inžinerinę pažangą. Po ilgų metų laukimo mes išvydome „Bugatti Veyron“ - automobilį, kuris pagerino keletą greičio rekordų. Dabar atėjo atversti naują puslapį „Bugatti“ istorijoje su naujuoju „Chiron“.

REKLAMA

2


Prancūzijoje esančioje „Bugatti“ būstinėje kiekvienas automobilis surenkamas rankomis. Šioje gamykloje neišvysite ne vieno roboto, kuris padėtų surinkti milijonus kainuojančią mašiną. „Bugatti“ vadovai nusprendė, jog tai yra pats geriausias būdas sukonstruoti jau į pensiją išėjusį „Veyron“ ir jo vietą užimsiantį „Chiron“.
Automobilio gamyba buvo suskaidyta į 12 zonų, kuriose dirba savo amato specialistai. Iš esmės, automobilio surinkimas primena „Formulę 1“ surinkimo procesą, tačiau taip yra dėl to, jog „Chiron“ turi net 1800 individualių detalių, kurias sumontuoti ar pagaminti gali tik žmogus.

REKLAMA
REKLAMA

3


Naujasis „Bugatti“ kūrinys gali būti nudažytas viena iš dvidešimt trijų spalvų. Tai nėra ypatingas rodiklis, tačiau nuo kitų automobilių „Chiron“ išsiskiria tuo, jog superautomobilio kėbulas padengiamas net 8 dažų sluoksniais.

4


Per vienerius metus „Bugatti“ planuoja pagaminti iki 70 automobilių. Kodėl tiek mažai? Nes automobilio surinkimo procese dirba tik 20 žmonių. Gamykloje taip pat dirba 17 padėjėjų ir 15 kokybės inspektorių, kurie nuolatos kaip vyksta „Chiron“ surinkimo procesas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

13


Dar vienas ypatingas faktas - kiekvienas „Chiron“ automobilis privalo praeiti sandarumo testą. Nors tokie testai atliekami ir kitose automobilių gamyklose, tačiau „Bugatti“ mašinos šį testą turi ištverti 30 minučių.

16


Paskutinis žingsnis - automobilio išbandymas bendro naudojimo keliuose. Kiekvieno „Bugatti“ kėbulas padengiamas specialia plėvele, kuri apsaugotų automobilį nuo akmenukų ir kitų potencialių įbrėžimų. Automobilis išvažiavęs į bandymų poligoną privalo pasiekti 250 km/val. greitį ir jį palaikyti tam tikrą laiko tarpą.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų