Palyginimui. Tą patį testą turėjo praeiti „Lexus NX“.
Naujos kartos „BMW M5“ sedanas, pirmą kartą šio modelio istorijoje gavo keturių varančiųjų ratų sistemą, o tiksliau – išmanią keturių varančiųjų ratų pavarą. „BMW“ nusprendė į pagalbą pasitelkti tokį patį triuką, kuriuo „Mercedes Benz“ sužavėjo pristačiusi „E 63 AMG“ modelį.
„BMW“ inžinieriai pasinaudojo pakankamai elementariu ir daugelį metų naudotais komponentais. Pirmasis – dinaminė stabilumo kontrolė, kuri kuri fiksuoja ratų sukimosi greitį bei kitus automobilio judėjimo parametrus ir optimaliai paskirsto automobilio varomąją galią. Antrasis – daugiadiskė sankaba, kuri sukimo momento pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies, kuris paprastai yra paskirstomas 60:40 santykiu.
„TopSpeed“ kanalo įkūrėjai norėdami išsiaiškinti kaip efektyviai veikia „xDrive“ sistema, atliko keletą standartinių testų, kurie leidžia susidaryti „BMW“ inžinierių sukurtos sistemos veikimo principą.
VIDEO
Naujos kartos „BMW M5“ sedanas, pirmą kartą šio modelio istorijoje gavo keturių varančiųjų ratų sistemą, o tiksliau – išmanią keturių varančiųjų ratų pavarą. „BMW“ nusprendė į pagalbą pasitelkti tokį patį triuką, kuriuo „Mercedes Benz“ sužavėjo pristačiusi „E 63 AMG“ modelį.
„BMW“ inžinieriai pasinaudojo pakankamai elementariu ir daugelį metų naudotais komponentais. Pirmasis – dinaminė stabilumo kontrolė, kuri kuri fiksuoja ratų sukimosi greitį bei kitus automobilio judėjimo parametrus ir optimaliai paskirsto automobilio varomąją galią. Antrasis – daugiadiskė sankaba, kuri sukimo momento pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies, kuris paprastai yra paskirstomas 60:40 santykiu.
„TopSpeed“ kanalo įkūrėjai norėdami išsiaiškinti kaip efektyviai veikia „xDrive“ sistema, atliko keletą standartinių testų, kurie leidžia susidaryti „BMW“ inžinierių sukurtos sistemos veikimo principą.