Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kaip ir daugelis kitų daiktų, taip ir automobilis yra prekė, kurią pardavęs gamintojas gauna pajamas. Šiais laikais automobilių reklamą galima išvysti ne tik žurnalų puslapiuose ar televizijos ekranuose, bet ir milžiniškose interneto platybėse. Tiesą sakant, internetas tapo didžiule automobilių gamintojų žaidimų aikštelėje, kurioje jie gali daryti ką nori.
Tuo tarpu automobilių reklamos verslas prieš maždaug 40 metų buvo visiškai kitoks. Nebuvo nei mobilių telefonų, nei kompiuterių, nei interneto. Automobilių gamintojai būsimą ar potencialų pirkėją galėjo pasiekti tik keliais būdais. Viena iš jų - reklama žurnaluose arba stenduose, kurie būna išdėstyti miestų teritorijoje.
Šiuolaikinės automobilių reklamos labai dažnai stengiasi pabrėžti pašėlusį charakterį arba apskritai neturi nieko bendro su daugeliui vartotojų svarbia informacija. Užtenka sugalvoti įtraukiantį scenarijų, parodyti aukščiausios komplektacijos modelį ir viskas.
Jeigu pažvelgtume į senąsias automobilių reklamas - išvystume kitokį vaizdą. Automobilių gamintojai stengdavosi pabrėžti visiškai naujus variklius, netradicinius konstrukcinius sprendimus, technologijas arba jeigu esate „Volvo“ vadovas, stengiatės papasakoti visus įmanomus privalumus.
Visgi, tiek senos, tiek šiuolaikinės automobilių reklamos stengiasi formuoti marketingo specialistų sugalvotą įvaizdį. Pavyzdžiui, „Toyota“ tiek anksčiau, tiek dabar stengiasi įtikinti vartotojus, jog gamina patikimus, ilgaamžius automobilius.
„BMW“ nuo pat „2002“ modelio pasirodymo akcentuoja sportiškumą, „Citroen“ ir „Renault“ nuolatos keičia nuomonę ir akcentuoja konkretaus modelio privalumus.
Tad pasižiūrėkime kaip atrodė 1970-aisiais Vakarų Europoje naudotos automobilių reklamos.
Kaip ir daugelis kitų daiktų, taip ir automobilis yra prekė, kurią pardavęs gamintojas gauna pajamas. Šiais laikais automobilių reklamą galima išvysti ne tik žurnalų puslapiuose ar televizijos ekranuose, bet ir milžiniškose interneto platybėse. Tiesą sakant, internetas tapo didžiule automobilių gamintojų žaidimų aikštelėje, kurioje jie gali daryti ką nori.
Tuo tarpu automobilių reklamos verslas prieš maždaug 40 metų buvo visiškai kitoks. Nebuvo nei mobilių telefonų, nei kompiuterių, nei interneto. Automobilių gamintojai būsimą ar potencialų pirkėją galėjo pasiekti tik keliais būdais. Viena iš jų - reklama žurnaluose arba stenduose, kurie būna išdėstyti miestų teritorijoje.
Šiuolaikinės automobilių reklamos labai dažnai stengiasi pabrėžti pašėlusį charakterį arba apskritai neturi nieko bendro su daugeliui vartotojų svarbia informacija. Užtenka sugalvoti įtraukiantį scenarijų, parodyti aukščiausios komplektacijos modelį ir viskas.
Jeigu pažvelgtume į senąsias automobilių reklamas - išvystume kitokį vaizdą. Automobilių gamintojai stengdavosi pabrėžti visiškai naujus variklius, netradicinius konstrukcinius sprendimus, technologijas arba jeigu esate „Volvo“ vadovas, stengiatės papasakoti visus įmanomus privalumus.
Visgi, tiek senos, tiek šiuolaikinės automobilių reklamos stengiasi formuoti marketingo specialistų sugalvotą įvaizdį. Pavyzdžiui, „Toyota“ tiek anksčiau, tiek dabar stengiasi įtikinti vartotojus, jog gamina patikimus, ilgaamžius automobilius.
„BMW“ nuo pat „2002“ modelio pasirodymo akcentuoja sportiškumą, „Citroen“ ir „Renault“ nuolatos keičia nuomonę ir akcentuoja konkretaus modelio privalumus.
Tad pasižiūrėkime kaip atrodė 1970-aisiais Vakarų Europoje naudotos automobilių reklamos.