• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Amerikiečiai nuolatos mėgsta ieškoti lyderių, kuriais galėtų pasitikėti. Lyderių, kurie galėtų juos vesti į pergales, geresnį rytojų. Nors pastaruoju metu tikrųjų herojų vietas užėmė pasipūtusios „žvaigždės“, tačiau antrojo pasaulinio karo metu daugelis amerikiečių ir Jungtinių Valstijų karininkų herojumi vadino „Willys MB Jeep“ visureigį. 
Pakankamai paprastos konstrukcijos visureigis svariai prisidėjo prie Jungtinių Valstijų ir sąjungininkų pajėgų padedant išlaisvinti senąjį žemyną nuo jame įsiviešpatavusių nacių. Nors „Willys MB Jeep“ neturėjo tokių sprogstamųjų užtaisų kaip , pavyzdžiui, „M4 Sherman“ tankas, tačiau šis kompaktiškas visureigis leisdavo nuvažiuoti į bet kurį Europos kampelį. Nesvarbu ar reikėdavo važiuoti keliu ar tankų išvažinėtu lauku.
Jeigu antrasis pasaulinis karas vyktų Jungtinių Valstijų pašonėje, transportuoti šiuo visureigius nekiltų problemų. Tačiau, kai mūšiai vyksta kitame žemyne, visureigį sukūrė inžinieriai turėjo sugalvoti būdą kaip į vieną lėktuvą sutalpinti kuo daugiau „Willys Jeep“ visureigių. Tačiau net ir suradus šį būdą, specialistams kildavo kitas klausimas - „O kaip visureigius reikės apsaugoti? Juk visus visureigius mes išmesime iš skrendančio lėktuvo.“

Amerikiečiai nuolatos mėgsta ieškoti lyderių, kuriais galėtų pasitikėti. Lyderių, kurie galėtų juos vesti į pergales, geresnį rytojų. Nors pastaruoju metu tikrųjų herojų vietas užėmė pasipūtusios „žvaigždės“, tačiau antrojo pasaulinio karo metu daugelis amerikiečių ir Jungtinių Valstijų karininkų herojumi vadino „Willys MB Jeep“ visureigį. 
Pakankamai paprastos konstrukcijos visureigis svariai prisidėjo prie Jungtinių Valstijų ir sąjungininkų pajėgų padedant išlaisvinti senąjį žemyną nuo jame įsiviešpatavusių nacių. Nors „Willys MB Jeep“ neturėjo tokių sprogstamųjų užtaisų kaip , pavyzdžiui, „M4 Sherman“ tankas, tačiau šis kompaktiškas visureigis leisdavo nuvažiuoti į bet kurį Europos kampelį. Nesvarbu ar reikėdavo važiuoti keliu ar tankų išvažinėtu lauku.
Jeigu antrasis pasaulinis karas vyktų Jungtinių Valstijų pašonėje, transportuoti šiuo visureigius nekiltų problemų. Tačiau, kai mūšiai vyksta kitame žemyne, visureigį sukūrė inžinieriai turėjo sugalvoti būdą kaip į vieną lėktuvą sutalpinti kuo daugiau „Willys Jeep“ visureigių. Tačiau net ir suradus šį būdą, specialistams kildavo kitas klausimas - „O kaip visureigius reikės apsaugoti? Juk visus visureigius mes išmesime iš skrendančio lėktuvo.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

22_11


Atsižvelgę į visureigio konstrukcijos paprastumą, keletas „Willys Jeep“ inžinierių nusprendė visus visureigius sutalpinti į specialias dėžes prie kurių būdavo pritvirtinami specialūs parašiutai. Iš lėktuvo išmesta dėže, nusileisdavo į pažymėtą teritoriją, kurioje būdavo sąjungininkų kareiviai.
Išpakavę pakankamai didelę dėžę, kareiviai rasdavo didžiulį konstruktorių. Turėdami tinkamus įrankius ir specialistus, sąjungininkų kareiviai visureigiu galėdavo džiaugtis vos po keletos valandų.
Vis dėlto, didžioji dauguma amerikietiškų visureigių į Europą buvo atplukdomi, tačiau kiekvienas „Willys Jeep“ egzempliorius būdavo sutalpinamas į štai tokias dėžes.

GALERIJA


 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų