Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas paskutinį 2023-ųjų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, išaugo nuo 518 mln. iki 1,3 mlrd. JAV dolerių. Kita vertus, į abi sumas įskaičiuoti su „Soda Stream“ prekės ženklu susiję nurašymai, bet pernai spalį-gruodį jie buvo 1,7 karto kuklesni nei prieš metus.
Dėl išaugusių pragyvenimo išlaidų vartotojams daugiau dėmesio skyrus pigesnei alternatyviai produkcijai, „PepsiCo“ mažino dalies savo produkcijos pakuočių dydžius, o bendrovės įplaukos palyginamuoju laikotarpiu visgi sumenko nuo 27,996 mlrd. iki 27,85 mlrd. dolerių.
Šiaurės Amerikos „Frito-Lay“ užkandžių tinklo pajamos sunyko 3 proc., gėrimų padalinio – 2 proc., „Quaker Foods“ padalinio – 16 procentų. Europoje pajamos mažėjo 1 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – 2 proc., tuo tarpu Lotynų Amerikoje – augo 18 procentų.
„PepsiCo“ akcijos per pastaruosius 12 mėnesių atpigo 1,3 procento.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!