• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tai turbūt keisčiausiai atrodantis pikapas pasaulyje. Keisčiausias dėl to, jog jis iš pradžių buvo greitosios pagalbos automobilis. Vėliau mašiną įsigijęs jaunuolis ne tik atrestauravo Volvo 240, bet ir nukirto didžiąją dalį stogo ir pavertė jį unikaliu pikapu.
Iš pirmo žvilgsnio automobilis atrodo neįprastai, tačiau projekto autorius teigia, kad visada svajojo apie praktišką mašiną, kurioje nuolatos galėtų vežiotis įvairiausius daiktus ir motociklus.
„Visada turėjau silpnybę pikapams, vien dėl didelės ir talpios bagažinės į kurią galima įdėti viską. Pradedant žmonėmis ir baigiant motociklais“, - priduria Gregoras.
Didžiąją dalį darbų vaikinas padarė pats. Pavyzdžiui, stogo pjovimas, kėbulo ruošimas dažymui. Tuo tarpu rėmo tvirtinimo procedūros buvo patikėtos tam tikriems specialistams, kurie puikiai išmano savo darbą.
Tačiau kodėl būtent Volvo? Gregoras į šį klausimą atsako labai paprastai.
„Vargu ar yra geresnių alternatyvų. Volvo 240 visda buvo pakankamai paprasti, tvirti ir daug dėmesio nereikalaujantys automobiliai. Šis pikapas ne išimtis“, - pasakoja Gregoras.
„Teko šiek tiek sustiprinti pakabą, nes į bagažinėje labai dažnai vežiojuosi maždaug 300 kilogramų sveriantį motociklą. Visa kita buvo atrestauruota ar pakeista originaliomis detalėmis. Vis dėlto, ateityje norėčiau po kapotu matyti V8 variklį“.

Tai turbūt keisčiausiai atrodantis pikapas pasaulyje. Keisčiausias dėl to, jog jis iš pradžių buvo greitosios pagalbos automobilis. Vėliau mašiną įsigijęs jaunuolis ne tik atrestauravo Volvo 240, bet ir nukirto didžiąją dalį stogo ir pavertė jį unikaliu pikapu.
Iš pirmo žvilgsnio automobilis atrodo neįprastai, tačiau projekto autorius teigia, kad visada svajojo apie praktišką mašiną, kurioje nuolatos galėtų vežiotis įvairiausius daiktus ir motociklus.
„Visada turėjau silpnybę pikapams, vien dėl didelės ir talpios bagažinės į kurią galima įdėti viską. Pradedant žmonėmis ir baigiant motociklais“, - priduria Gregoras.
Didžiąją dalį darbų vaikinas padarė pats. Pavyzdžiui, stogo pjovimas, kėbulo ruošimas dažymui. Tuo tarpu rėmo tvirtinimo procedūros buvo patikėtos tam tikriems specialistams, kurie puikiai išmano savo darbą.
Tačiau kodėl būtent Volvo? Gregoras į šį klausimą atsako labai paprastai.
„Vargu ar yra geresnių alternatyvų. Volvo 240 visda buvo pakankamai paprasti, tvirti ir daug dėmesio nereikalaujantys automobiliai. Šis pikapas ne išimtis“, - pasakoja Gregoras.
„Teko šiek tiek sustiprinti pakabą, nes į bagažinėje labai dažnai vežiojuosi maždaug 300 kilogramų sveriantį motociklą. Visa kita buvo atrestauruota ar pakeista originaliomis detalėmis. Vis dėlto, ateityje norėčiau po kapotu matyti V8 variklį“.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų