Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
2017-ųjų metų Lietuvos žiedinių lenktynių čempionas Paulius Reisas po sezono priėmė drąsų sprendimą. Pernai nugalėjęs antroje pagal pajėgumą R3000 šiemet žengė pačią galingiausią R3000+ klasę. Tiesa, vilnietis liko ištikimas 3 serijos BMW automobiliui - E36 „kregždę“ pakeitė prieš 30 metų gamintas E30, liaudyje dar vadinamas „chuliganu“.
„Time attack“ rungtyje Paulius Kačerginės Nemuno žiedą įveikė per 1 min 14.562 sek., o tai yra neoficialiai geriausias laikas (atsižvelgiant į pastaruosius keturis metus naudojamą trasos konfiguraciją) tarp viena ašimi varomų kėbulinių automobilių.
„Groundwirus“ dirbtuvėse sukurto bolido ir P.Reiso derinys jau pirmose sezono „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse pasirodė esantis kietas riešutas net patyrusiems sportininkams ir Paulius nugalėjo abiejuose važiavimuose. Antroje vietoje esantis Ramūnas Čapkauskas atsilieka penkiais taškais, Vytenis Gulbinas – devyniais.
2017-ųjų metų Lietuvos žiedinių lenktynių čempionas Paulius Reisas po sezono priėmė drąsų sprendimą. Pernai nugalėjęs antroje pagal pajėgumą R3000 šiemet žengė pačią galingiausią R3000+ klasę. Tiesa, vilnietis liko ištikimas 3 serijos BMW automobiliui - E36 „kregždę“ pakeitė prieš 30 metų gamintas E30, liaudyje dar vadinamas „chuliganu“.
„Time attack“ rungtyje Paulius Kačerginės Nemuno žiedą įveikė per 1 min 14.562 sek., o tai yra neoficialiai geriausias laikas (atsižvelgiant į pastaruosius keturis metus naudojamą trasos konfiguraciją) tarp viena ašimi varomų kėbulinių automobilių.
„Groundwirus“ dirbtuvėse sukurto bolido ir P.Reiso derinys jau pirmose sezono „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse pasirodė esantis kietas riešutas net patyrusiems sportininkams ir Paulius nugalėjo abiejuose važiavimuose. Antroje vietoje esantis Ramūnas Čapkauskas atsilieka penkiais taškais, Vytenis Gulbinas – devyniais.