Kabrioletas – kodėl Jums taip patinka šis kėbulo tipas?
Benas – Kabrioletas niekuomet nebuvo tik eilinė ar gražesnė transporto priemonė. Tai – emocija. Visomis įmanomomis prasmėmis.
Praėjusiais metais pritraukėte daugybę entuziastų. Šie metai buvo ne išimtis. Ar pavyko suskaičiuoti kiek dalyvių atvyko į sezono atidarymą?
Benas – Tikslų skaičių turėtume sužinoti šią savaitę, kai iki galo išanalizuosime vaizdo medžiagą. Pirminiais duomenimis į renginį atvyko 134 automobiliai.
Šiemet kabrioletų susitikimą surengėte aikštelėje šalia vienos intensyviausių Vilniaus miesto gatvių. Kodėl pasirinkote būtent šią vietą?
Benas – Pagrindinis renginio remėjas buvo Vilniaus miesto savivaldybė, kuri geranoriškai suteikė leidimą kabrioletų sezono atidarymo renginį surengti „Park & Ride“ aikštelėje. Be to, šią vietą pasirinkome ir dėl kitų priežasčių. Kitos lokacijos tiesiog buvo užimtos.
Kokiu tikslu organizuojate sezono atidarymo renginius?
Benas – Iki tol nemačiau klubo ar organizacijos, kuri bandytų užsiimti kabrioletų vairuotojų laisvalaikiu. Kadangi iki tol nebuvo norinčių to daryti, šią nišą užpildėme męs.
Vargu ar galime įsivaizduoti automanams skirtą renginį be įvairių atrakcijų ir prizų. Kokiomis pramogomis džiuginote sezono atidarymo dalyvius?
Benas – Renginio metu užkūrėme kelias rungtis, kuriose buvo renkamas gražiausias kabrioletas, gražiausi ratlankiai, gražiausias išmetimas, gražiausias variklio skyrius, žemiausias kabrioletas, automobilis su garsiausia garso aparatūra.
- Gražiausio kabrioleto nominacijoje nugalėjo „Fiat 124 Spider“
- Gražiausių ratlankių nominacijoje nugalėjo „Opel Astra“
- Žemiausio automobilio nominacijoje nugalėjo „Volkswagen Golf“, kurį nuo žemės skyrė tik 3,4 centimetro
- Garsiausios garso sistemos nominacijoje nugalėjo „BMW E36“. Šiame automobilyje sumontuota sistema gali kelti 111,4 decibelų triukšmą.
(nuotr. Autofoto.lt)
- Gražiausio variklio skyriaus nominacijoje nugalėjo „BMW M6“