Puikus logotipas tampa bendrovės veidu. Milijardams žmonių tokių bendrovių kaip „Apple“, „Nike“, „McDonald's“ ar „Coca-Cola“ logotipų pristatinėti nereikia, rašo entrepreneur.com
Tačiau ką apie bendrovę sako jos logotipas?
Žinomiausių pasaulio bendrovių logotipų tyrimas atskleidė, kad daugelis kompanijų yra linkusios naudoti tas pačias spalvas.
Populiariausia spalva – mėlyna, 33 proc. bendrovių naudoja šią spalva savo logotipuose. Ne mažiau populiarios yra raudona bei juoda ir pilka, atitinkamai 29 ir 28 proc.
Ketvirta pagal populiarumą – geltona spalva, tačiau ją savo logotipuse naudoja tik 13 proc. žinomiausių bendrovių.
95 proc. bendrovių savo logotipuose naudoja tik vieną arba dvi spalvas. Likę 5 proc. ryžtasi margesniems logotipams, pavyzdžiui „Google“.
41 proc. logotipų yra sudaryti tik iš teksto, tačiau dauguma bendrovių savo logotipe visiškai nemini įmonės pavadinimo
Spalva ir tekstas yra du pagrindiniai kiekvieno logotipo elementai. Žinodami pamatines spalvų derinimo taisykles galėsite sukurti savo bendrovės logotipo koncepciją
Spalvų reikšmė
Mėlyna simbolizuoja patikimumą bei jėgą. Turbūt dėl šių priežasčių ši spalva yra tokia populiari bendrovių logotipuose.
Raudoni logotipai greitai patraukia akį bei pulsuoja aistra ir energija. Vis dėlto ši spalva yra laikoma itin agresyvia, todėl gali atstumti ir išgąsdinti kai kuriuos žmones.
Geltoni atspalviai suteikia optimizmo, šilumos, pozityvumo ir motyvacijos jausmą. Ši spalva, kaip ir raudona, itin traukia dėmesį.
Ramybę ir gamtą simbolizuoja žalia spalva, kuri netiesiogiai nuteikia gerai savijautai. Tamsesni šios spalvos atspalviai asocijuojasi su turtu ir prestižu, tuo tarpu šviesiai žalia spalva simbolizuoja taiką.
Violetinė spalva savyje talpina kūrybiškumą, rafinuotumą bei mistiką. Ši spalva yra laikoma kilmingųjų palydove.
Tuo tarpu šiuolaikiška oranžinė spalva spinduliuoja energiją, draugiškumą bei pasitikėjimą savimi. Be to, ši spalva yra siejama su aukšta darbo etika bei produktyvumu.
Rožinė – moteriškumo spalva, talpinanti savyje jaunystę, romantiką bei žavesį. Šviesiai rožinė spalva skleidžia sentimentalius jausmus, tuo tarpu tamsesni tonai yra kupini energijos ir veržlumo.
Ruda – tai patikimo ir paprasto verslo partnerio spalva, skleidžianti stiprų įspūdį ir sufleruojanti ryšį su gamta.