Nepaisant el. komercijos, kaip ir viso ūkio, užklupusio sulėtėjimo, šios šakos vystymosi perspektyvos, anot specialistų, išlieka geros. Svarbiausia priežastimi įvardijamas tradicinį Lietuvos vartotoją ir toliau labiausiai veikiantis kainos veiksnys. Internetu siūloma prekė dėl objektyvių priežasčių (mažesnių sąnaudų) visada išliks konkurencingesnė kainos prasme, nei fiziškai lentynoje siūloma prekė.
Pasak UAB „EVISPA“, vystančios el. komercijos projektą "Verskis" (www.verskis.lt), direktoriaus V. Dubiečio, šiuo metu Lietuvoje pastebima bendra tendencija, kad didžiausio dėmesio tarp Internetu apsiperkančių vartotojų susilaukia ne pirmo būtinumo prekių ir paslaugų grupė (vadinamasis plataus vartojimo segmentas). Tai buitinė ir kompiuterinė technika, namų apyvokos reikmenys, laisvalaikio pramogos, sporto prekės ir aksesuarai. Šios grupės populiarumą galima paaiškinti bendrai didele rinkos paklausa, plačiu prekių žinomumu, o gamintojai, siekdami jas parduoti, konkuruoja kainomis. Būtent tai ir leidžia parduoti daugiausia.
Atskira eilute iš šios grupės galima išskirti lėktuvų ir viešbučių rezervacijas, kurios beveik dešimtmetį išlieka patogiausiu būdu rezervuoti bilietus ir kambarius. Tačiau būtent šioje srityje vyrauja itin arši paslaugų teikėjų konkurencija.
Kiek mažesnio susidomėjimo sulaukia individualiais rūšiniais požymiais apibūdintos prekės. Tai drabužiai, avalynė, baldai, kvepalai ir kitos mažiau standartizuotos prekės. Mažesnį nei pirmos prekių grupės susidomėjimą galima paaiškinti tuo, kad vidutinis Lietuvos vartotojas išlieka konservatyvus ir asmeninio pobūdžio prekes linkęs rinktis gyvai - pasimatuodamas drabužius ir įsitikinęs kvepalų kvapu tiesiogiai. Tačiau pažymėtina auganti paklausa tarp jaunesnių vartotojų šiai prekių grupei (pvz. jau žinantys kvepalų kvapą, kitą kartą renkasi kur pigiau ir kainos ieško internete).
Mažiausiai įdomūs Internetu apsiperkantiems Lietuvos vartotojams kol kas išlieka pirmo būtinumo prekės (daugiausia - maistas), nors būtent čia slypi galimybė užsidirbti gamintojams ir visų pirma ūkininkams, aplenkiant monopolinius prekybos centrus. Mažą ligšiolinę šios prekių grupės sėkmę galima paaiškinti tuo, kad vartotojai šiais laikais nelinkę pirkti daug maisto atsargų, o vien kelių prekių krepšelio pristatymas į namus kainuotų apie 10 Lt, taigi konkurencinio pranašumo nelieka. Kita priežastis - pristatant greitai gendančias pirmo būtinumo prekes vartotojui, jos gali netekti savo maistinių savybių.
Tačiau negreitai gendantis maistas (pvz. kruopos, cukrus, bulvės ir kt.), galintis konkuruoti kaina su prekybos centrais, - išlieka labai patraukli verslo niša ūkininkams, norintiems išvengti tarpininkų tarp jų ir galutinio vartotojo.
Anot V.Dubiečio, pastaruoju metu randasi internetinių parduotuvių, užimančių ir siauras nišines sritis, tokių kaip melžimo aparatai, laidojimo asortimentas, sauskelnės, išieškoto turto pardavimas.
„Mus džiugina tai, kad Lietuvos el. komercijos rinka auga, keičiasi tiek gamintojų tiek vartotojų požiūris į prekybą internetu, daugėja pasitikėjimo, plečiasi parduodamų prekių ir paslaugų asortimentas“ – sako V. Dubietis. Galima teigti, kad auganti karta labiau linkusi pirkti internetu, todėl galima prognozuoti, kad el. komercija turi geras perspektyvas, rasis iš esmės nauja apsipirkimo kultūra ir netgi šiuo metu netradicinės sritys rinksis el. komercijos sprendimus.