• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Duodamas interviu Britanijos „F1 Racing“ leidiniui, Kimi Raikkonenas kalbėjo apie sudėtingus santykius su spauda, gandus apie sugrįžimą į Formulę 1 ir pasirodymus ralyje.

REKLAMA
REKLAMA

Kimi Raikkonenas: „Kol kas nepasirašyti visi dokumentai, kol nesu 100 proc. tikras, kad sugrįšiu į „Formulę-1“, nėra prasmės tai aptarinėti. Gandai buvo visada, tai dalis mūsų pasaulio. Žurnalistai rašo tai, ką galvoja reikia rašyti, bet mane tai mažai jaudina, nes nieko negaliu pakeisti. Jeigu jūs vis tik pabandysite ir pasakysite: „Ne, iš tikrųjų viskas buvo ne taip“, tai dar labiau supainiosite situaciją, dar dvi priežastys fantazijoms. „Formulėje-1“ gali pasakyti viena, o žurnalistai parašys kita.

REKLAMA

Variantų tikrai daug, todėl gandai normalus dalykas, nors didžioji dalis su manimi neturi nieko bendro. Pasiklausykite, galiu jums pasakyti, kad ruošiuosi lenktyniauti NASCAR. Jūs apie tai parašysite, bet jeigu nieko panašaus neatsitiks, reiškia, tiesios nebuvo. Kol ši žinia nenuginčijama, nėra prasmės komentuoti, nes viskas gali susiklostyti kitaip.

REKLAMA
REKLAMA

Kokią pergalę „Formulėje-1“ laikau geriausia? Vienas iš geriausių prisiminimų – čempiono titulas. Gerai pradėjome sezoną, po to susidūrėme su sunkumais, bet sugebėjome susitvarkyti ir pasiekėme pergalę. Gali būti, kad kažką reikėjo padaryti kitaip, bet tai buvo mano pirmieji metai su „Ferrari“. Bolidas nebuvo labai greitas, kartais buvo neįmanoma pasiekti maksimumo. 2005 metais, kai atstovavau „McLaren“, irgi turėjau konkurencingą bolidą, bet ne visada pasiekdavau finišą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lenktynininkui visada norisi važiuoti su geriausiu bolidu, bet šiais metais toks buvo tik vienoje komandoje. Apie tai sužinoti iš anksto neįmanoma. Kelis metus viena komanda iškovoja pergales, po to ją keičia kita, bet skirtumas tarp labai gero ir labai blogo bolido „Formulėje-1“ nedidelis. Jeigu norite iškovoti pergales, turite tame dalyvauti.

REKLAMA

Perėjimas į ralį? Man visada buvo įdomu sužinoti, ar sugebėčiau lenktyniauti šiame čempionate, maksimaliai atakuoti distancijoje, bet išvengti išlydimų iš trasos. Ralio lenktynės skiriasi nuo „Formulės-1“, norėjau naujo iššūkio, pamatyti, ar galiu veikti taip pat tiksliai ir drąsiai, kaip patyręs ralio lenktynininkas, nes iš šalies gali pasirodyti, kad jiems lengva.

REKLAMA

Iš tikrųjų jiems labai sudėtinga. Kiekvienas posūkis unikalus, netgi jeigu dviejuose posūkiuose scenogramoje panašus aprašymas, jie gali būti labai skirtingi. Padaręs klaidą, neišslystate į saugią žvyro teritoriją, o atsitrenkiate į medį arba krentate į griovį. Norėjau pabandyti, bet niekada nežiūrėjau į ralį rimtai. Jeigu vieną kartą nuspręsiu, kad man užtenka, tai pasitrauksiu tuo pačiu momentu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiais metais išbandžiau NASCAR ir „ Peugeot 908 Le Mans“ bolidus. Turiu pasakyti, kad tai buvo netikėta patirtis. Le Mans serijos bolidus vairuoti sunku, o išlenktas priekinis stiklas iškreipia perspektyvą. Negaliu įsivaizduoti, ką jaučia lenktynininkas, kai atsiranda purvo dėmės, tepalas ir įbrėžimai po ilgo maratono, bet iš esmės man patiko.

Motyvacija? Man visada patiko iššūkiai. Turiu daugybę planų, bet nenoriu jų komentuoti, nes nežinau, ar jie išsipildys.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų