Gruodžio 15 d. „Valstiečių laikraščio“ generaliniu direktoriumi pradėjo dirbti buvęs LRT generalinis direktorius Kęstutis Petrauskis, iki šiol ėjęs „MNW Media Holdings“ direktoriaus plėtrai pareigas. Generalinio direktoriaus pozicijoje K.Petrauskis pakeitė į kitą įmonę pereinantį dirbti Remigijų Rimkų.
„Skirdami Kęstutį Petrauskį „Valstiečių laikraščio“ generaliniu direktoriumi, atsižvelgėme į jo vertingą ankstesnę žiniasklaidos vadybos patirtį bei sėkmingą holdingo valdomų žiniasklaidos kanalų plėtrą,“ – pasakojo laikraštį kontroliuojančios „MNW Media Holdings“ valdybos pirmininkas Jonas Vaitkūnas. Pasak J.Vaitkūno, pagrindinis tikslas, iškeltas naujam laikraščio vadovui, - nepaisant ekonominio sąstingio veikiamos žiniasklaidos rinkos išlaikyti ir stiprinti leidinio pozicijas, toliau plėsti elektroninių paslaugų teikimą, tęsti pradėtus laikraščio tobulinimo ir modernizavimo projektus.
Kaip pasakojo holdingo įmonės valdybos pirmininkas, per pusantrų metų, kai leidinio akcijas įsigijo „ŽIA Valdos“ valdoma įmonė „MNW Media Holdings“, „Valstiečių laikraštis“ sustiprino pozicijas rinkoje ir tapo vienu didžiausią prenumeratorių skaičių turinčių leidinių su daugiau nei 27 tūkst. nuolatinių prenumeratorių. Bendras laikraščio tiražas perkopė per 61 tūkst. egzempliorių. Dar tebesitęsiant naujojo sezono prenumeratai laikraštį 2009 metams jau užsiprenumeravo daugiau kaip 12,5 tūkst. gyventojų ir įmonių. 2008 m. pavasario sezono nacionalinio skaitytojų tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ duomenimis bendra „Valstiečių laikraščio“ skaitytojų auditorija sudarė 262 tūkst. Leidinio pajamos nuo 4,7 mln. Lt pernai metais padidėjo iki 8,8 mln. šiais metais.
„Suvokiu atsakomybę, kurią prisiimu už sėkmingai veikiančio leidinio ateitį ekonominio sąstingio laikotarpiu, - apie naujas pareigas kalbėjo Kęstutis Petrauskis. – Kartu su laikraštį valdančia įmone parengėme tolesnę veiklos strategiją, kurios įgyvendinimas užtikrins vidinių rezervų mobilizavimą ir pelningą veiklą ateinančiais metais“. Pasak naujojo „Valstiečių laikraščio“ generalinio direktoriaus, pagrindiniai uždaviniai susiję su prenumeratorių auditorijos išsaugojimu, reklamos apimčių išlaikymu bei veiklos kaštų mažinimu. Įgyvendinant iškeltus tikslus bus tęsiami laikraščio modernizavimo projektai, stiprinamos leidinio pozicijos interneto erdvėje, efektyviau panaudojami vidiniai resursai. Mažinant veiklos sąnaudas, buvo atsisakyta dalies etatų ir peržiūrėtas funkcinis pasiskirstymas.