Neseniai motosporto pasaulį sukrėtė dvi didelės tragedijos: Indycar piloto Dano Wheldono ir Moto GP lenktynininko Marco Simoncelli žūtys trasoje. Po šių įvykių apie saugumo didinimą prakalbo ir Formulės 1 pasaulis.
Tačiau indas Karuno Chandhoko nuomone, saugumo šiuolaikinei Formulei 1 užtenka. Pilotai patys žino, kuo rizikuoja, rinkdamiesi tokią karjerą, o saugumo didinimas tik atima dalį intrigos lenktynėse.
„Kai lenktynininkai pradeda galvoti apie saugumą, jie praranda laiko. Taigi, kai tu trasoje, turi rizikuoti. Niekas mūsų neprašė eiti į Formulę 1 ar pridėję ginklą prie galvos liepė lenktyniausi. Mes patys pasirinkome tokią karjerą.
Tikiu, kad ir likimas daro įtaką lenktynėse. Taip pat kaip ir rizika. Bet tai įdomi karjera, o kai pradedama mąstyti apie per didelį saugumą, prarandama dalis jaudulio ir įdomumo.
Reikia nepamiršti, kad FIA, galvodama apie lenktynininkų saugumą, jau yra padariusi pakankamai. Kai kuriose trasose įmanoma kažkiek padidinti saugumą, bet rizika vis tiek liks. Tačiau vis tiek daugiau žmonių žūsta avarijose Delio keliuose, negu F1 trasoje.“