Moteris pasakoja, kad idėja apie nuosavą elektroninę parduotuvę gimė ne iš karto ir atėjo organiškai, spaudžiant artimiausiems draugams.
„Iš tikrųjų pati idėja gimė kažkur prieš metus, kai jau išsiėmiau individualios veiklos pažymą prekybai, – prisimena Justina. – Mane visi spaudė, bet aš dar tiksliai nežinojau, kuo norėčiau prekiauti ir nuo ko pradėti“.
Netikėtas posūkis
Dirbdama su įvairiomis kompanijomis, reklamuodama drabužius ir produktus, Justina pastebėjo, kad geriausiai žmonės reaguoja į drabužių reklamas.
„Man labiausiai visada patikdavo drabužius reklamuoti, nes tai lengviausia, o moterims, tikriausiai, fainiausia“, – pastebi ji.
Viena iš pagrindinių Justinos motyvacijų buvo drabužiai didesnių dydžių moterims, nes ji pati viename savo gyvenimo etapų, išgyveno sunkumus ieškant stilingų rūbų.
Pradėjusi pardavinėti drabužius per „Instagram“, ji pastebėjo, kaip greitai viskas pradėjo augti: „Viskas turėjo būti for fun... bet pamačiau, kaip sparčiai žmonės viską išpirko, supratau, kad reikia didinti mastą“.
Netikėtas lūžis įvyko, kai viena iš sekėjų pasiūlė sukurti elektroninę parduotuvę.
„Viskas įvyko labai netikėtai. Vos ne per valandą nuo Instagram puslapio sukūrimo, pradėjo kurtis ir mano internetinė parduotuvė“, – atvirauja Justina.
Nors iš pradžių planavo šį projektą vykdyti tik kaip papildomą veiklą, pamačius augantį žmonių susidomėjimą, planai išaugo į didesnio verslo kūrimą.
Prekių asortimentas ir ateities planai
„Įsigyti bus galima drabužių moterims ir vyrams, dydžių bus įvairių – ir smulkesniems, ir stambesniems žmonėms, – pasakoja Justina apie savo asortimentą. – Taip pat bus galima įsigyti namų prekių bei grožio prekių. Prekiausiu produktais, kuriuos pati esu pamilusi“.
Ji taip pat atskleidžia planus ateityje plėstis į vaikų drabužių rinką.
„Kol kas planas yra toks, o kas bus toliau, matysime“, – sako moteris.
Nors Justina neslepia, kad pradžioje jaudinosi ir jautėsi nesaugiai dėl nežinomybės, dabar ji džiaugiasi, kad viskas klostosi sėkmingai.
Tačiau ji pripažįsta, kad didžiausias iššūkis buvo tiekėjų paieška: „Daugiausiai laiko surijo tiekėjų ieškojimas, bendravimas su jais, kainų derinimas. Surasti tiekėjus iš užsienio nėra taip paprasta“.
Pasvarstymai apie fizinę parduotuvę
Ateities planuose Justina svarsto apie galimybę atidaryti ir fizinę parduotuvę, ypač jei prekybos tempai ir toliau augs.
„Jeigu čia tokiu tempu ir toliau žmonės pirks, tai jau po naujų metų teks ieškoti ir patalpų prekių sandėliavimui. O jeigu jau turėsiu ofisą, tai kodėl neįrengus fizinės parduotuvės, kurioje žmonės galės ir pasimatuoti patinkančius drabužius“, – svarsto J. Partikė.
Ji taip pat prisipažįsta, kad per ilgą laiką sukurta auditorija Instagram platformoje yra viena iš jos verslo stiprybių.
„Visiems užteks vietos po saule“
Paklausta, ar jaučia konkurenciją su kitomis nuomonės formuotojomis, tokiomis kaip Natalija Bunkė ar Simona Lipnė, Justina išlieka optimistiška ir savikritiška.
„Uoj ne. Aš tikrai nesilygiuoju dar kol kas į Nataliją Bunkę ar Simoną Lipnę, man dar toli iki tokio lygio, aš žemai lenkiu galvą joms. Kol kas turiu savo mažą startą, bet nemanau, kad vertėtų jausti kažkokią konkurenciją, nes žmonės pasirenka patys, kur jiems norisi apsipirkti. Visiems užteks vietos po saule“, – sako J. Partikė.
Ji neslepia žavėjimosi tomis moterimis, kurios pasiekė daug šioje srityje: „Faktas, kad norėčiau tokios elektroninės parduotuvės, bet ją reikia mokėti sukontroliuoti. Aš viską pradėjau po truputį, o po to jau žiūrėsime, iki ko visa tai išaugs – gal irgi iki tokio lygio, o gal ir nieko panašaus“.
Ne vienas pajamų šaltinis
Justina pažymėjo, kad pajamų šaltinį turi ne vieną, ji dirba ne tik Instagram platformoje, moteris atlieka įvairias grožio procedūras klientams Lietuvoje bei užsienyje.
„Jeigu viską susumuojant, mėnesinės pajamos gali siekti ir penkiaženkles sumas“, – sutinka Justina.
Labiausiai moteris džiaugiasi savo profesine nepriklausomybe: „Esu pati sau bosė... jau nebežinau, ką reiškia eiti į valdišką darbą ir prašyti kažkieno, kad mane išleistų atostogų. Viską dėliojuosi pati, pagal savo galimybes“.
Justinos naujojo verslo istorija, prasidėjusi nuo paprastos idėjos ir sekėjų palaikymo, dabar sparčiai auga. Moteris su užsidegimu žvelgia į ateitį ir nekantrauja pamatyti, kur ją nuves naujojo verslo kelias.