„Heston Airlines team Pitlane“ duetas, Edvinas Juškauskas su Aisvydu Paliukėnu, poilsio nusipelnė ne mažiau nei veteranai. Vienas jauniausių ekipažų įpusėjus varžyboms bendroje automobilių įskaitoje užima 23-iąją vietą.
Jaunatviškos energijos ir užsidegimo nestokojantys lenktynininkai ir šiemet važiuoja su nuotykiais, tik jų pasekmės šiais metais ne tokios skaudžios. E. Juškauskui po „Toyota Hilux“ ratais trečiajame etape po ratais vos nepapuolė motociklininkas, kitą dieną jis prieš pat finišą atliko įspūdingą šuolį po kurio kliudė medį, o įvykių seriją užbaigė nuo kinų ekipažo gautas niuksas.
Už gautą niuksą ant kino nepyksta
Pastaruoju įvykiu itin piktinosi komandos gerbėjai, tačiau patys lenktynininkai neįžvelgė piktų kinų vairuotojo kėslų. E. Juškauskas pažymėjo, kad lenktynių eigoje pasitaiko momentų, kai ne visi telpa vienoje vietoje.
„Bauda galėtų būti skiriama užfiksavus, kad jis bandė specialiai mums pakenkti, o tas vairuotojas tiesiog labai drąsiai bandė grįžti į trasą ir dėl to mus kliudė. Galbūt būtume nuliūdę ar pykę ant to kino, jei dėl smūgio lūžtų ratas ir būtume praradę daug laiko, tą kartą didelės žalos nebuvo“, – kalbėjo jis.
Šis smūgis neapsėjo visiškai be nuostolių – kontakto metu buvo įlenkta vairo traukė. Netiesiai stovint vienam iš ratų dingo suvedimas ir tapo sunkiau vairuoti automobilį.
E. Juškauskas pernelyg nesureikšmino ir kitų nesusipratimų. Anot lenktynininko, didesnių ar mažesnių incidentų kiekviename etape patiria daugelis dalyvių.
„Ralio maratone tokie nuotykiai – įprastas dalykas. Svarbiausia, kad nebuvo rimtesnių pasekmių, toliau važiuojame, netgi daug laiko dėl to nepraradome“, – komentavo sportininkas.
Automobilis kenčia dėl akmenų
Sirgalius stebinančius rezultatus, anot E. Juškausko, lėmė tai, kad ekipažas iki šiol išvengė didesnių klaidų. Taip pat jis patarė dar nesidžiaugti komandos pasiekimais, nes Dakare viską prarasti galima ir likus kilometrui iki finišo.
Lenktynininkas patikino, kad nors pagal tempą taip ir neatrodo, jie su A. Paliukėnu važiuoja itin atsargiai. Automobilio taip pat specialia nelaužo, tačiau akmeninguose ruožuose visų riedulių apvažiuoti tiesiog neįmanoma, todėl jie patenka tarp ratų, pataiko į dugną, kliudo pakabos detales.
„Važiuojant per akmenis lemia ir sėkmė – pasiseks arba ne. Organizatoriai žadėjo, kad šeštajame greičio ruože akmenų išviso nebus, bet jų tikrai buvo ir net važiuodami pakankamai atsargiai sugebėjome pramušti padangą“, – dėstė E. Juškauskas.
Per maratonines dienas lenktynininkai žada sumažinti tempą. Žinodami, kad po finišo turės patys su savarankiškai susitvarkyti automobilį turėdami tik nedidelį įrankių komplektą ir tiek atsarginių detalių, kiek tilps „Toyota Hilux“ viduje, sportininkai ketina būti itin atsargūs.