Už nuorodą dėkojame Simaxsui.
Pasirodo, „Honda S2000“ yra vienas dažniausiai mūsų aprašomų automobilių. Laikui bėgant, esame matę visokiausių šio nuostabaus rodsterio intepretacijų. Atrodo, mūsų jau niekas nestebina, tačiau vis tiek turime su jumis pasidalinti šia juodaode gražuole.
Galbūt grynakraujiems „Honda“ fanams nepatiks, tačiau ši, į kupė virtusi „S2000“ po savo kapotu slepia užturbintą „F20“ variklį. Pirmos kartos versija turėjo originalių 250 arklio galių, o pridėjus nemažą sraigę, skaičius turėtų šoktelti iki maždaug 400 ristūnų.
Žinoma, nereikia pamiršti ir išvazdos, kuri atspindi sportišką automobilio prigimtį bei puikiai dera prie vingiuotų Niudžersio kelių. Ka čia be pridurisi, „Honda“ laukia jūsų dėmesio, o mes spaudžiam dešinę skaitytojui, atsiuntusiam šį filmuką.
Pasirodo, „Honda S2000“ yra vienas dažniausiai mūsų aprašomų automobilių. Laikui bėgant, esame matę visokiausių šio nuostabaus rodsterio intepretacijų. Atrodo, mūsų jau niekas nestebina, tačiau vis tiek turime su jumis pasidalinti šia juodaode gražuole.
Galbūt grynakraujiems „Honda“ fanams nepatiks, tačiau ši, į kupė virtusi „S2000“ po savo kapotu slepia užturbintą „F20“ variklį. Pirmos kartos versija turėjo originalių 250 arklio galių, o pridėjus nemažą sraigę, skaičius turėtų šoktelti iki maždaug 400 ristūnų.
Žinoma, nereikia pamiršti ir išvazdos, kuri atspindi sportišką automobilio prigimtį bei puikiai dera prie vingiuotų Niudžersio kelių. Ka čia be pridurisi, „Honda“ laukia jūsų dėmesio, o mes spaudžiam dešinę skaitytojui, atsiuntusiam šį filmuką.