Verslo pasaulyje konkurencija yra aštri, o vartotojų poreikiai sparčiai kinta, todėl gebėjimas prisitaikyti prie rinkos ir suprasti jos poreikius yra nepaprastai svarbus. Pavyzdžiui, Italijoje ir Prancūzijoje surimio lazdelės yra švelnesnio ir natūralesnio skonio nei Ispanijoje, o JK surimio lazdelės – saldžiausios.
„Vičiūnų“ grupė, daugelį metų sėkmingai vystanti verslą Europos šalyse, yra puikus pavyzdys, kaip įmonė gali klestėti, kruopščiai analizuojant ir patenkinant ne tik namų, bet ir kitų šalių rinkos poreikius.
Pagrindinis bet kurios sėkmingos įmonės tikslas yra pateikti rinkai produktą ar paslaugą, kuri atitinka vartotojų lūkesčius ir išsprendžia jų problemas. Tačiau tai reikalauja ne tik suprasti, kas vyksta rinkoje šiandien, bet ir prognozuoti, kokie bus poreikiai rytoj. „Vičiūnų“ grupėje daug dirbama su rinkos analize ir tai leidžia puikiai suprasti ir kurti produktus, adaptuotus pagal konkrečias rinkas, kuriose yra pardavinėjami „VIČI“ produktai.
„Mūsų produktai parduodami daugiau nei 60-yje šalių ir jie retai tinkami nekeičiant „migruoti“ iš vienos šalies parduotuvių lentynų į kitos šalies. Mūsų maisto technologai, analitikai ir pardavimo specialistai skiria daug dėmesio ir kruopščios analizės, pritaikydami vieno pavadinimo prekes skirtingoms užsienio rinkoms“, – sako Dainius Matijošaitis, „Vičiūnų“ įmonių grupės valdybos narys.
„Vičiūnų“ grupės produkcija – ALDI ir ASDA parduotuvių lentynose
Šiuo metu anglakalbėse šalyse itin populiarios „Food To Go“ parduotuvių produktų lentynos. Tai dideli šaldytuvai, kuriuose galima patogiai įsigyti užkandžių greitiems pietums. Šaldytuvuose iki šiol buvo galima rasti mažų sumuštinių, nedidelių salotų indelių, buritų, sušių, morkų lazdelių su humuso padažu, mini salamio dešrelių ar sūrio lazdelių, o nuo dabar – ir „Vičiūnų“ grupės specialiai JK rinkai sukurtų „VIČI Big Stick“ surimio lazdelių.
„VIČI Big Stick“ – 60 g mums neįprasto dydžio surimio lazdelė, jau pardavinėjama ALDI prekybos centrų „Food To Go“ lentynose, o nuo rugsėjo mėnesio – ir ASDA parduotuvių tinkle.
„Jungtinėje Karalystėje dirbame nuo 2017 metų ir per tą laikotarpį neabejotinai išsiaiškinome kas priimtiniausia šiai rinkai. Džiaugiamės, jog „VIČI Big Stick“ papildys populiaraus „Food To Go“ pasirinkimą ir prisidės prie mūsų ilgo sėkmingų produktų sąrašo“, – teigia „Viciunai UK & Ireland“ vykdantysis direktorius Paul Agnew.
Nors „Vičiūnų“ produkcija Anglijos rinkai yra ganėtinai gerai žinoma, tačiau atrasti naują produktą, kuris yra puikiai pritaikytas skubančiam miesto žmogui, norinčiam sveikai ir skaniai pavalgyti, padės nuo rugsėjo mėnesio startuosianti reklaminė kampanija, pristatanti „VIČI Big Stick“ produktą. Tikimasi, kad ryški, dėmesį patraukianti ir informatyvi reklama vartotojams padės atrasti naujus jų mėgstamus produktus.
„Vičiūnai“ – viena didžiausių pasaulio surimio produktų gamintoja
„Vičiūnų“ surimio lazdeles mėgsta nuo lotynų Amerikos iki Japonijos, lašiša eksportuojama į Italiją, Vokietiją, Austriją, Prancūziją ir daugelį kitų šalių, „Gyoza“ koldūnai – į Baltijos šalis, Ispaniją, Vokietiją, Portugaliją ir kitas šalis. Visi 3000 produktų pavadinimų, kuriuos gamina „Vičiūnų“ grupės įmonės, yra kruopščios analizės ir didelio įdirbio į skirtingų ir unikalių klientų skonio supratimą rezultatas.
„Vičiūnų“ įmonių grupė – viena didžiausių pasaulyje surimio produktų gamintoja ir Europos žuvies bei jos produktų rinkos lyderių. Be minėtų produktų gaminame ir rytietiškus „Gyoza“, „Khinkali“ koldūnus, picas, „Crêpes“ blynelius.
Vičiūnų įmonių grupė gamina ir tiekia kokybiškus ir inovatyvius produktus vartotojams į daugiau nei 60 pasaulio šalių. Produkcija gaminama 8 „Vičiūnų Grupės“ fabrikuose Lietuvoje, Estijoje ir Ispanijoje. Iš viso grupėje dirba daugiau nei 4400 žmonių. Grupės produktų portfelyje yra virš 3000 produktų pavadinimų, ženklintų „Viči“, „Esva“, „Columbus“, „Food Luck“, „Moonstery“ ir kitais prekių ženklais. Nuolat diversifikuojamas verslo portfelis. Lietuvoje veikiama gerokai daugiau sričių nei vien FMCG: logistikoje, pardavimuose, nekilnojamo turto vystyme.