„One Wolf“ yra aukštosios gatvės mados ženklas, kurį 2012-aisiais sukūrė latvių dizainerė Agnesė Narnicka. Jos kūrybai būdinga lyčių tapatybė, asmens pasirinkimo laisvė. Kasdieniam dėvėjimui skirti drabužiai pulsuoja vitališkumu, urbanistine inteligencija, modernia didmiesčių estetika.
„Man visuomet rūpėjo ne tik kolekcijos idėja, bet ir jos praktiškumas: dar piešdama techninius eskizus mąstau, kaip drabužis bus vilkimas kiekvieną dieną. Dažniausiai galvoju apie kasdienį komfortą – drabužius visam gyvenimui! Turiu tikslą sukurti tokį apdarą, kurį žmogus norėtų vilkėti didžiąją laiko dalį“, – sako A. Narnicka.
Daugiau nei 10 metų dizainere dirbanti Agnesė magistro diplomą įgijo Latvijos menų akademijos dizaino fakultete, vėliau akiratį plėtė Milano menų akademijoje. Šiuo metu ji pati dalijasi savo sukauptomis žiniomis su studentais.
J. Janus ją susirado Rygoje. Dizainerės iškart rado bendrą kalbą ir kolektyvinę viziją, kurios pagrindiniu akcentu tapo džinsai.
„Man patiko atšiaurus „One Wolf“ džinsų stilius. Pagalvojau, kad galėtume sukurti ką nors įdomaus kartu. Tas įdomumas turėjo įpūsti naujų vėjų abiems prekės ženklams, – sako lietuvių dizainerė J. Janus. – Atsitiko taip, kad „One Wolf“, dirbdami su mumis, pirmą kartą panaudojo itin inovatyvius ir elastingus audinius tiek moteriškai, tiek vyriškai „Julia Janus“ džinsų kolekcijai. Agnesė džinsų konstrukcijas ir modelius priderino prie mūsų „stiliaus be ribų“ koncepcijos. „One Wolf“ pirmą kartą susidūrė su tokiais aukštais pasiuvimo kokybės reikalavimais, kokius taikome mes. Darbas užtruko, tačiau iš viso to gimė puikus produktas: itin patogūs, elegantiški, tinkantys prie įvairiausių derinių kelių spalvų džinsai: indigo mėlyni, kurie skalbiami blunka ir juodi „odiniai“, kuriuos mūsų butike jau išsirinko garsus humoristas Mantas Stonkus, vokiečių žvaigždė – grupės „Fools Garden“ vokalistas Peteris Freudenthaleris.“
„Bendradarbiavimo procesas yra jaudinantis iššūkis. Jis turi būti grįstas tarpusavio pasitikėjimu ir gebėjimu rasti kompromisą. Man tai buvo puiki galimybė sukurti kažką vertinga ir nauja „Julia Janus“ klientams, – sakė A. Narnicka. – Turint omenyje, kad abu prekių ženklai reprezentuoja Baltijos šalių madą, juos sieja nemažai panašumų. Visų pirma – estetikos ir spalvų pajautimas. Taigi, labiau sutelkėme dėmesį į detales, audinio parinkimą, patį siuvimo procesą. Sukūrėme naują prekę, išlaikydamos abiejų pusių individualius stiliaus bruožus.“
A. Narnicka taip įsimylėjusi savo džinsus, kad jau 8-erius metus neperka jokių kitų. „Man labiausiai patinka maniškiai – su penkiomis kišenėmis, kniedėmis, sagomis priekyje ir klasikine nugaros dalimi, – šypsodamasi kalba latvė. – Galima sakyti, kad mano modeliai paneigia tradicinių džinsų proporcijas ir išmatavimus. Gana nemažai modelių yra su trimis užtrauktukais, penkiolika sagų, o nugarinė pusė – neapibrėžta, kraštas – ne įprastas tiesus, o lenktas. Tai sukuria naują drabužio siluetą. Šie džinsai yra klasikinį ir sportinį stilių vienijantis, originalios, protingai parinktos konstrukcijos drabužis. Jį dar patobulinu naudodama blukinimo, atspaudo, nutrynimo efektus.“
Ar „One Wolf“ demonstruoja rūstų charakterį, o galbūt vilko kailyje slepia avinėlį? „Vilkas ir bandoje yra individualistas, turintis stuburą. Tokia ir mūsų džinsų stiliaus idėja: kiekvienas gali būti išskirtinis, originalus, net ir nenutoldamas nuo kitų“, – įsitikinusi latvių dizainerė.