• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jonas Bereika – geltonojo Honda S2000 savininkas, kuriam vienam iš pirmųjų užlipdėme mūsų „LIKE!“ lipduką. Jono dienos sukasi tarp prekybos automobilių detalėmis, dviračių ir muzikos. Jam adresuojame mūsų klausimus, o tuo tarpu Tomas Petrovskis (
www.tomasfoto.lt) į Hondą žvelgia pro savo objektyvą. Jūsų teismui visą tai kas gavosi.




Kaip šis automobilis atsirado pas tave ir kodėl S2000?
Ši Honda gimusi Japonijoje 2007 metais. Pas mane ji atsirado irgi 2007 metais, parplaukusi iš Amerikos. Buvo visiškas visiškas standartas, prabėgęs vos 600 km (bet užtat apiplaukusi visą pasaulį :) ). Perkant buvo mintis, kad atliks savaitgalinio bei „trackday“ automobilio paskirtį. Principe, pagal mano norus ir galimybes, tai nebuvo daug iš ko rinktis (iš panašių automobilių). Pagrindiniai kriterijai buvo: cabrio, RWD, itin tikslus valdymas, kompaktiškas dydis, patikimumas na ir be abejo išvaizda. Pagrindinis konkurentas buvo Mazda MX5. Kurį laiką šios abi mašinos buvo mano garaže. MX5 buvo kasdieninė auto, o s2k tiesiog savo malonumui. Tačiau, atsiradus didesnio automobilio poreikiui, teko apsispręsti, kurią mašiną pasilikti. Nugalėjo S2000. Visgi jos potencialas ir galimybes yra gerokai didesnes nei MX5.




Ir prasidėjo...
Kadangi auto sporto virtuvėje tenka pastoviai būti, tai noro šią mašiną paleisti į rimtas lenktynes kol kas nėra. Pasitenkinama mėgėjiškais pasivažinėjimais žiede su kolegomis ir draugais.
Modifikacijos ir tiuningai prasidėjo nuo to, kad tik įsigijus užsimaniau pažeminti automobilį. Mano akys labai nemėgsta didelio tarpo tarp padangos ir arkos:) Sykį pradėjus sunku ir sustoti. Galiausiai pasiektas etapas, kai tiek važiuoklė, tiek išvaizda tenkino norus, bet ėmė trūkti galios. Visgi standartiniai 240ag šiais laikais tikrai nėra stebuklas. Žinoma, žiede su šiais skaičiukais galima aplenkti ir daug galingesnius automobilius, nes S2000 tarsi sutverta žiedui, ir ant kelio stovi įspūdingai, bet savo malonumui norėjosi daugiau. Daug kam kyla klausimas - kodėl galiai didinti pasirinktas kompresorius, o ne turbina. Pagrinde dėl to, kad norėjosi išbandyti kažką naujo. Prieš tai turėta Mazda MX5 buvo su turbina. Įvairūs turbo projektai taip pat dygsta vienas po kito, na o kompresorius - kažkas išskirtinio ir dar nebandyto. Be to, nėra jokio turbinai būdingo lago, nes kompresorius veikia nuo alkūninio veleno, o ne nuo išmetamųjų dujų. Principe tas pats atmosferinis variklis, tik su gerokai daugiau galios (preliminari galia ~400whp (į ratus), nes dar neišmatuota).


Koks modlistas?


Šiuo metu modlist‘as turėtų atrodyti taip:
Variklis:
TTS Performance aliuminis kompresoriaus tvirtinimo rėmas
Rotrex C38-81 kompresorius
750cc RC kuro purkštukai
Mocal tepalo radiatorius
Intercooleris su aliuminiais vamzdynais bei SFS Performance silikoninėmis jungtimis
K&N oro filtras
Sytec bov
Protec PT342 kuro siurblys
Denso Iridium IK27 uždegimo žvakės
Hondata FlashPro programuojamas kompiuteris
ACT HD diskatorius
ACT keramikinis sankabos diskelis
Fidanza aliuminis smagratis
Custom 70mm nerūdijančio plieno išmetimo sistema su Powersprint bakeliu


Salonas:
Papildoma salono garso izoliacija
MB Quart audio instaliacija
TWM M1 Abrams bėgių perjungimo rankenėlė
Išorė:
APR karboniniai veidrodeliai
Origin Lab 1750mm karboninis spoileris
Seibon karboninis priekinio buferio pažeminimas
Custom galinis difuzorius, slenksčiai bei priekinis splitteris






Važiuoklė:
KW Variant 3 reguliuojami amortizatoriai (coilovers)
Cusco priekinis dugno sutvirtinimas (front lower arm bar)
Cusco priekinio traverso ir galinio tilto sutvirtinimas (subframe bar)
Ypač reti japoniški Racing Hart CP-035R ratlankiai, priekis 8.5", galas 9.5"
Stabdžiai:
Goodridge armuotos stabdžių šlangelės
EBC Yellow Stuff kaladėlės
Raižyti stabdžių diskai


Ratlankiai: Racing Hart CP-035R


Gal jau pakaks? Ar dar ne? Kokie planai?
Šiuo metu dar laukia keletas smulkių modifikacijų ir po to bandysim pasakyti stop. Pastaruoju metu daugiau konstruojama nei važiuojama. Reikia pasimėgauti vasara - be stogo, o tada laukti, kad gal su žiema dar koks vienas kitas žaislas po kapotu ar išorėje apsigyvens:)
Žinai koks tepalo skonis? Ar jį ragauja kiti?
Darbai, kas liečia mechaninę dalį, stengiuosi atlikti pats su pažįstamų mechanikų pagalba. Arba stengiuosi bent jau sugalvoti idėja, o gamybą patikėti tos srities specialistms. Už elektrinę dalį esu dėkingas
Xtra Racing kolektyvui.






Ką patartum žmogui turinčiam standartinį s2000 ir norinčiam pradėt jo tobulinimą. Kokie būtų pirmi 5 žingsniai?
S2000 yra pakankamai gera ir kaip standartinis automobilis, todėl visų pirmą reikia su ja gerai susidraugauti. Žinoma, ne gatvėje. Pageidautina trasoje, nes klaidoms šis automobilis nėra toks atlaidus kaip pvz. populiarieji Nissan‘ai s13/s14.
Toliau norint pasiekti gerų rezultatų turėtų sekti stabdžių patobulinimas, važiuoklės sustandinimas bei geros padangos. Žinoma - nepamiršti svarbiausio dalyko - atsidaryti stogą.:)  Pradžiai to tikrai užtektų, kad važiuoti su didele šypsena veide :)
Ačiū už pokalbį.
























Už nuotraukas dėkojam Tomui Petrovskiui
(www.tomasfoto.lt).

Jonas Bereika – geltonojo Honda S2000 savininkas, kuriam vienam iš pirmųjų užlipdėme mūsų „LIKE!“ lipduką. Jono dienos sukasi tarp prekybos automobilių detalėmis, dviračių ir muzikos. Jam adresuojame mūsų klausimus, o tuo tarpu Tomas Petrovskis (
www.tomasfoto.lt) į Hondą žvelgia pro savo objektyvą. Jūsų teismui visą tai kas gavosi.




Kaip šis automobilis atsirado pas tave ir kodėl S2000?
Ši Honda gimusi Japonijoje 2007 metais. Pas mane ji atsirado irgi 2007 metais, parplaukusi iš Amerikos. Buvo visiškas visiškas standartas, prabėgęs vos 600 km (bet užtat apiplaukusi visą pasaulį :) ). Perkant buvo mintis, kad atliks savaitgalinio bei „trackday“ automobilio paskirtį. Principe, pagal mano norus ir galimybes, tai nebuvo daug iš ko rinktis (iš panašių automobilių). Pagrindiniai kriterijai buvo: cabrio, RWD, itin tikslus valdymas, kompaktiškas dydis, patikimumas na ir be abejo išvaizda. Pagrindinis konkurentas buvo Mazda MX5. Kurį laiką šios abi mašinos buvo mano garaže. MX5 buvo kasdieninė auto, o s2k tiesiog savo malonumui. Tačiau, atsiradus didesnio automobilio poreikiui, teko apsispręsti, kurią mašiną pasilikti. Nugalėjo S2000. Visgi jos potencialas ir galimybes yra gerokai didesnes nei MX5.




Ir prasidėjo...
Kadangi auto sporto virtuvėje tenka pastoviai būti, tai noro šią mašiną paleisti į rimtas lenktynes kol kas nėra. Pasitenkinama mėgėjiškais pasivažinėjimais žiede su kolegomis ir draugais.
Modifikacijos ir tiuningai prasidėjo nuo to, kad tik įsigijus užsimaniau pažeminti automobilį. Mano akys labai nemėgsta didelio tarpo tarp padangos ir arkos:) Sykį pradėjus sunku ir sustoti. Galiausiai pasiektas etapas, kai tiek važiuoklė, tiek išvaizda tenkino norus, bet ėmė trūkti galios. Visgi standartiniai 240ag šiais laikais tikrai nėra stebuklas. Žinoma, žiede su šiais skaičiukais galima aplenkti ir daug galingesnius automobilius, nes S2000 tarsi sutverta žiedui, ir ant kelio stovi įspūdingai, bet savo malonumui norėjosi daugiau. Daug kam kyla klausimas - kodėl galiai didinti pasirinktas kompresorius, o ne turbina. Pagrinde dėl to, kad norėjosi išbandyti kažką naujo. Prieš tai turėta Mazda MX5 buvo su turbina. Įvairūs turbo projektai taip pat dygsta vienas po kito, na o kompresorius - kažkas išskirtinio ir dar nebandyto. Be to, nėra jokio turbinai būdingo lago, nes kompresorius veikia nuo alkūninio veleno, o ne nuo išmetamųjų dujų. Principe tas pats atmosferinis variklis, tik su gerokai daugiau galios (preliminari galia ~400whp (į ratus), nes dar neišmatuota).


Koks modlistas?


Šiuo metu modlist‘as turėtų atrodyti taip:
Variklis:
TTS Performance aliuminis kompresoriaus tvirtinimo rėmas
Rotrex C38-81 kompresorius
750cc RC kuro purkštukai
Mocal tepalo radiatorius
Intercooleris su aliuminiais vamzdynais bei SFS Performance silikoninėmis jungtimis
K&N oro filtras
Sytec bov
Protec PT342 kuro siurblys
Denso Iridium IK27 uždegimo žvakės
Hondata FlashPro programuojamas kompiuteris
ACT HD diskatorius
ACT keramikinis sankabos diskelis
Fidanza aliuminis smagratis
Custom 70mm nerūdijančio plieno išmetimo sistema su Powersprint bakeliu


Salonas:
Papildoma salono garso izoliacija
MB Quart audio instaliacija
TWM M1 Abrams bėgių perjungimo rankenėlė
Išorė:
APR karboniniai veidrodeliai
Origin Lab 1750mm karboninis spoileris
Seibon karboninis priekinio buferio pažeminimas
Custom galinis difuzorius, slenksčiai bei priekinis splitteris






Važiuoklė:
KW Variant 3 reguliuojami amortizatoriai (coilovers)
Cusco priekinis dugno sutvirtinimas (front lower arm bar)
Cusco priekinio traverso ir galinio tilto sutvirtinimas (subframe bar)
Ypač reti japoniški Racing Hart CP-035R ratlankiai, priekis 8.5", galas 9.5"
Stabdžiai:
Goodridge armuotos stabdžių šlangelės
EBC Yellow Stuff kaladėlės
Raižyti stabdžių diskai


Ratlankiai: Racing Hart CP-035R


Gal jau pakaks? Ar dar ne? Kokie planai?
Šiuo metu dar laukia keletas smulkių modifikacijų ir po to bandysim pasakyti stop. Pastaruoju metu daugiau konstruojama nei važiuojama. Reikia pasimėgauti vasara - be stogo, o tada laukti, kad gal su žiema dar koks vienas kitas žaislas po kapotu ar išorėje apsigyvens:)
Žinai koks tepalo skonis? Ar jį ragauja kiti?
Darbai, kas liečia mechaninę dalį, stengiuosi atlikti pats su pažįstamų mechanikų pagalba. Arba stengiuosi bent jau sugalvoti idėja, o gamybą patikėti tos srities specialistms. Už elektrinę dalį esu dėkingas
Xtra Racing kolektyvui.






Ką patartum žmogui turinčiam standartinį s2000 ir norinčiam pradėt jo tobulinimą. Kokie būtų pirmi 5 žingsniai?
S2000 yra pakankamai gera ir kaip standartinis automobilis, todėl visų pirmą reikia su ja gerai susidraugauti. Žinoma, ne gatvėje. Pageidautina trasoje, nes klaidoms šis automobilis nėra toks atlaidus kaip pvz. populiarieji Nissan‘ai s13/s14.
Toliau norint pasiekti gerų rezultatų turėtų sekti stabdžių patobulinimas, važiuoklės sustandinimas bei geros padangos. Žinoma - nepamiršti svarbiausio dalyko - atsidaryti stogą.:)  Pradžiai to tikrai užtektų, kad važiuoti su didele šypsena veide :)
Ačiū už pokalbį.
























Už nuotraukas dėkojam Tomui Petrovskiui
(www.tomasfoto.lt).

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų