„Jeep“ kompanijoje dirbantys „Dodge“ kolegos taip pat panoro šį motorą sumontuoti į „Grand Cherokee“ visureigį. Šiuo metu pati galingiausia ir greičiausia „Grand Cherokee“ versija vadinama „Grand Cherokee SRT“, tačiau 2016 metais pasirodysianti „Grand Cherokee Trackhawk“ modifikacija nustums „SRT“ į šalį.
Visus keturis visureigio ratus suks 8 cilindrų benzininiai varikliai. Bazinės „Trackhawk“ versijos bus komplektuojamos su atmosferiniais 8 cilindrų agregatais, kurie išvystys 475 arklio galias. Tačiau plačiau piniginę atvėrusiems pirkėjams bus parduotas modelis su 6.2 litro, 707 arklio galių ir 880 Nm sukimo momentą išvystančiu varikliu, kuris bus suporuotas su keturių varančiųjų ratų pavara.
Nežinome ar „Jeep Grand Cherokee Trackhawk“ bus pardavinėjamas Europoje, tačiau anapus Atlanto šis amerikietiškas visureigis taps pilnaverte alternatyva „BMW X5 M“, „Range Rover SVR“, „Mercedes Benz GLE 63 AMG“ ir „Porsche Cayenne Turbo S“.
Kai „Dodge“ inžinieriai nusprendė į „Charger“ ir „Challenger“ modelius sumontuoti 6.2 litro, 8 cilindrų benzininius variklius, kurie išvysto 707 arklio galias, amerikiečiai netiesiogiai pasiuntė visus aplinkosaugininkus velniop.
Nepaisant įvairiausių griežtų reikalavimų, „Dodge“ specialistai nusprendė sukurti tokį automobilį, kuris parodytų kaip turėtų atrodyti modernus „Muscle“ tipo automobilis. Nors „Dodge Charger“ ir „Challenger“ nėra geriausiai valdomi automobiliai pasaulyje, tačiau šalyje, kurioje karaliauja greitkeliai, 880 Nm sukimo momentą turintys automobiliai yra labai mėgstami ir vertinami.
Kai „Dodge“ inžinieriai nusprendė į „Charger“ ir „Challenger“ modelius sumontuoti 6.2 litro, 8 cilindrų benzininius variklius, kurie išvysto 707 arklio galias, amerikiečiai netiesiogiai pasiuntė visus aplinkosaugininkus velniop.
Nepaisant įvairiausių griežtų reikalavimų, „Dodge“ specialistai nusprendė sukurti tokį automobilį, kuris parodytų kaip turėtų atrodyti modernus „Muscle“ tipo automobilis. Nors „Dodge Charger“ ir „Challenger“ nėra geriausiai valdomi automobiliai pasaulyje, tačiau šalyje, kurioje karaliauja greitkeliai, 880 Nm sukimo momentą turintys automobiliai yra labai mėgstami ir vertinami.