Naujasis žaislas buvo sukurtas bendradarbiaujant su Nacionaline Downo sindromo draugija (NDSS), nurodė kompanija.
„Barbė vaidina svarbų vaidmenį vaikui įgyjant ankstyvųjų patirčių, o mes esame atsidavę savo vaidmeniui siekiant per žaidimą priešintis socialinei gėdai“, – sakė prekės ženklo „Barbie“ vadovė ir „Mattel“ viceprezidentė Lisa McKnight.
„Mūsų tikslas yra sudaryti sąlygas visiems vaikams atpažinti save Barbėje ir taip pat skatinti vaikus žaisti su lėlėmis, neatrodančiomis taip, kaip jie“, – pareiškime pridūrė ji.
Naujosios lėlės veidas ir kūno sudėjimas labiau atitinka moterų su Downo sindromu išvaizdą, įskaitant mažesnį ūgį ir ilgesnį liemenį, nurodė „Mattel“.
Lėlės veidas yra apvalesnis, ausys mažesnės, tarpuakis plokščias, akys šiek tiek įkypos, migdolo formos.
Tarp lėlės suknelės raštų yra drugelių, o tarp spalvų – geltona ir mėlyna. Šie simboliai siejami su švietimu apie Downo sindromą.
„Ši Barbė primena, kad niekada neturėtume nuvertinti pateikimo galios, – sakė NDSS prezidentė Kandi Pickard. – Tai didžiulis žingsnis į priekį dėl įtraukties... Šią akimirką švenčiame.“
Downo sindromą nulemia chromosominė anomalija, kai prie 21‑osios chromosomų poros būna papildoma chromosoma. Ji pakeičia organizmo ir smegenų vystymąsi.
Anksčiau „Mattel“ yra pristačiusi Barbių, skirtų garsioms feministėms ir kitoms įkvepiančioms asmenybėms.
Barbėms jau sukurti 175 išvaizdos modeliai, nurodo gamintoja.
Naujausia lėlė pristatoma prieš tai, kai liepos mėnesį kino teatruose turi pasirodyti naujas filmas apie Barbę, kuriame vaidina Margot Robbie ir Ryanas Goslingas.