Baltieji rūmai pranešė, kad prezidentas J. Bidenas ir susisiekimo sekretorius Pete'as Buttigiegas pirmadienį paskelbs taisyklių kūrimo proceso pradžią.
Baltieji rūmai yra pažadėję reikalauti, kad oro linijų bendrovės gerintų klientų aptarnavimą, o procesas pradedamas likus kelioms savaitėms iki vasaros kelionių sezono pradžios.
Taisyklėmis pirmą kartą būtų siekiama įpareigoti oro transporto bendroves mokėti kompensacijas, neskaitant pinigų grąžinimo už bilietą, ir padengti vartotojų išlaidas, įskaitant rezervacijos pakeitimą kitam skrydžiui, jei oro linijų bendrovė atšaukia skrydį arba skrydis gerokai vėluoja.
„Kai oro linijų bendrovė atšaukia ar atideda skrydį, keleiviai neturėtų mokėti iš savo kišenės“, – sakoma P. Buttigiego pranešime.
Šiuo metu, kai oro linijų bendrovė atšaukia skrydį dėl bet kokios priežasties, vartotojai gali reikalauti grąžinti pinigus už nepanaudotą bilieto dalį ir tam tikrus priedus, kuriuos jie galėjo sumokėti aviakompanijai, pavyzdžiui, mokesčius už papildomą bagažą ar vietos pasirinkimą.
Oro linijų bendrovės dažnai mėgina įtikinti vartotojus vietoj pinigų grąžinimo priimti kelionių kuponus.
Po didelių skrydžių sutrikimų praėjusią vasarą, Susisiekimo departamentas paskelbė informaciją, skirtą didinti spaudimą oro linijų bendrovėms gerinti klientų aptarnavimą.
Specialioje svetainėje vartotojai gali patikrinti kiekvienos oro linijų bendrovės politiką dėl pinigų grąžinimo ir kompensacijų mokėjimo, kai skrydžiai atšaukiami arba atidedami.
Visos dešimt didžiausių JAV oro linijų suskubo pažadėti parūpinti išmokomis arba pietų kuponais, kai atšaukus skrydį keleiviai priversti laukti kito skrydžio mažiausiai tris valandas.
Devynios iš šių bendrovių, išskyrus „Frontier Airlines“, taip pat pažadėjo sumokėti už nakvynę keleiviams, įstrigusiems per naktį.
Klausimų dėl išlaidų kompensavimo vartotojams vėl kilo po to, kai „Southwest Airlines“ atšaukė beveik 17 tūkst. skrydžių gruodžio mėnesį.