Nors kol kas neaišku, kuris iš dviejų kandidatų užims Ovalųjį kabinetą Vašingtone, vienas šios politinės kovos laimėtojas jau aiškus. Tai – politiniai blogai, kurių lankomumas per šių metų rinkimus šoktelėjo net 500 proc.
Tyrimų bendrovės „comScore“ duomenimis, B. Obamą palaikantis blogas „Huffington post“ rugsėjo mėnesį sulaukė 4,5 mln. lankytojų. Tai – 472 proc. didesnis srautas nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Tinklaraštis „Real Clear Politics“ pademonstravo dar įspūdingesnius augimo rezultatus, per metus augdamas 489 proc.
Kitas populiarus blogas „Politico“, rugsėjį sulaukęs 2,4 mln. lankytojų, ūgtelėjo 344 proc., palyginti su pernai.
„Kiekvienų rinkimų metu internetas vaidina vis svarbesnį vaidmenį. Jame vis dažniau formuojama viešoji nuomonė. Tai, kad didžiosios žiniasklaidos priemonės turi savo politinius blogus, jau nieko nestebina. Daug įdomiau yra tai, kad tarp populiariausių blogų matome ir nepriklausomus tinklaraščius, kurie šiame žaidime tampa ne ką mažiau aktualūs nei žiniasklaidos priemonės“, - sakė „comScore“ analitikas Andrew Lipsmanas.