Pigesni, tačiau vis dar egzotiškai atrodantys indų ir kinų automobiliai JAV pirkėjų dar nevilioja. Tai neišvengiama netolimoje ateityje, tačiau dabar Amerikos rinka tam dar nėra pasiruošusi. Tai parodė agentūros „GfK“ atlikti tyrimai.
Teigiama, kad šiuo metu tik 30 proc. JAV automobilių pirkėjų drįstų eksperimentuoti su indų gamybos automobiliai. Tiesa, kinų gamybos automobilius pirktų jau 38 proc. pirkėjų. Tai, pasak analitikų, yra dar nevertas dėmesio skaičius, jei kalbėti apie indų ir kinų automobilių pramonės invaziją į JAV rinką. Amerikos vairuotojai lojaliausi JAV gamintojams (95 proc.), antroje vietoje – vokiški automobiliai – juos pirktų 76 prc. pirkėjų. 75 proc. vietos pirkėjų rinktųsi Japonijos gamintojų automobilius, o 49 proc. – Pietų Korėjoje pagamintus automobilius.
Pasak analitikų, tokia JAV pirkėjų pozicija yra todėl, kad Indijos ir Kinijos gamintojų šioje šalyje dar niekas nežino. Vietos rinka nėra itin reikli kokybei, tačiau skepticizmas dėl nežinomų markių bus išgydytas tik laiko. Teigiama, kad tam reikės kokių 10-15 metų, kol rinka bus pripratinta prie naujų vardų. Specialistai pastebi, kad kažkada labai panaši situacija buvo ir su Pietų Korėjos gamintojais.