Šiame ambicingame plane numatyta, jog visi Japonijos teritorijoje parduodami nauji automobiliai negalėtų turėti benzinu arba dyzelinu varomų variklių. Jeigu šią akimirką norite nusikeikti, leiskite iškart jus nuraminti.
Kaip ir daugelis panašaus pobūdžio draudimų, taip ir šis turi keletą išskirtinių sąlygų.
Japonijos vyriausybė siekia gamintojus paskatinti investuoti į elektromobilius, hibridinę pavarą turinčius arba vandeniliu varomus automobilius.
Tai reiškia, jog Japonijos teritorijoje parduodami automobiliai su benzininiais arba dyzeliniais varikliais privalės turėti hibridinę pavarą. Vyriausybės atstovai taip pat norėdami išjudinti pamažu judantį elektrifikacijos traukinį, iki 2030 metų siekia perpus sumažinti baterijų kainą.
Žaliojo augimo strategijoje yra dar keletas įdomių tikslų, kuriuos užsibrėžė Japonija. Šalies vadovai tikisi, jog Japonija iki 2050 m. elektrifikuotų transporto priemonių paklausa padidės 30–50 procentų, o elektros gamyba iš atsinaujinančių energijos šaltinių sudarytų bent 50–60 procentų. Šių metų kovo mėnesio duomenimis, elektros gamyba iš atsinaujinančių šaltinų tesudarė apie 18 procentų.
Vyriausybė taip pat pridūrė, jog nori daugiausia dėmesio skirti jūros vėjo jėgainių plėtrai, kuri leistų sumažinti priklausomybę nuo branduolinės energijos.
Spalio mėnesį, Japonijos ministras pirmininkas pabrėžė, kad vadinamosios žaliosios investicijos yra ne našta, o galimybė. Vyriausybė taip pat planuoja pasiūlyti mokesčių lengvatas ir kitokią finansinę paramą įmonėms ir apskaičiavo, kad vadinamasis ekologiškas verslas apie 2050 m. generuos maždaug 2 trilijonus dolerių pelno kasmet.
Plane taip pat numatyta sumažinti vandenilio kainą ir tuo pačiu padidinti šio kuro suvartojimą iki maždaug 20 milijonų tonų. Vandenilį tikimasi išnaudoti energijos gamyboje ir transporte.