• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Alfa Romeo“, „BMW“, „Ferrari“ ar „Porsche“ savo ištikimiausiems klientams siūlo klasikinių modelių restauracijos paslaugas. Pavyzdžiui, jeigu savo garaže turite vos ant kojų pastovintį automobilį, tačiau neturite reikiamų įrankių, bet turite pakankamai didžiulį biudžetą, visuomet galite kreiptis į gamintoją, kuris su didžiausiu malonumu iš pelenų prikels pasenusį ratuotį.
Tokią programą turi ir „Jaguar“, kuri specializuojasi ne tik automobilių restauravimu, bet ir klasikinių automobilių modernizavimu. Būtent šis „Jaguar XJ6“ priklauso pastarajai kategorijai į kurią patenka štai tokie įdomūs ir netradiciniai projektai.
1984 metais pirmą kartą iš „Jaguar“ gamyklos išriedėjęs modelis yra ypatingas dėl dviejų priežasčių. Visų pirma – prieš šio projekto prisidėjo „Iron Maiden“ grupes būgnininkas, Nicko McBrain. Šis legendinės grupės narys visuomet turėjo silpnybę klasikiniams „Jaguar“ modeliams, todėl nenuostabu, kuomet britų markės atstovai nusprendė tinkamai paminėti 50-ąjį „Jaguar XJ“ jubiliejų, jie į pagalbą pasikvietė ne ką kitą, o Nicką McBrainą. Taip pat reikėtų paminėti ir dar vieną faktą. Nickas ne tik konsultavo „Jaguar“ inžinierius, jis buvo šio projekto finansavimo šaltinis.

„Alfa Romeo“, „BMW“, „Ferrari“ ar „Porsche“ savo ištikimiausiems klientams siūlo klasikinių modelių restauracijos paslaugas. Pavyzdžiui, jeigu savo garaže turite vos ant kojų pastovintį automobilį, tačiau neturite reikiamų įrankių, bet turite pakankamai didžiulį biudžetą, visuomet galite kreiptis į gamintoją, kuris su didžiausiu malonumu iš pelenų prikels pasenusį ratuotį.
Tokią programą turi ir „Jaguar“, kuri specializuojasi ne tik automobilių restauravimu, bet ir klasikinių automobilių modernizavimu. Būtent šis „Jaguar XJ6“ priklauso pastarajai kategorijai į kurią patenka štai tokie įdomūs ir netradiciniai projektai.
1984 metais pirmą kartą iš „Jaguar“ gamyklos išriedėjęs modelis yra ypatingas dėl dviejų priežasčių. Visų pirma – prieš šio projekto prisidėjo „Iron Maiden“ grupes būgnininkas, Nicko McBrain. Šis legendinės grupės narys visuomet turėjo silpnybę klasikiniams „Jaguar“ modeliams, todėl nenuostabu, kuomet britų markės atstovai nusprendė tinkamai paminėti 50-ąjį „Jaguar XJ“ jubiliejų, jie į pagalbą pasikvietė ne ką kitą, o Nicką McBrainą. Taip pat reikėtų paminėti ir dar vieną faktą. Nickas ne tik konsultavo „Jaguar“ inžinierius, jis buvo šio projekto finansavimo šaltinis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jaguar XJ 6 (4)


Tad kokius pokyčius atliko „Jaguar“ komanda? Pažvelkite į priekinę „XJ“ dalį – joje pamatysite naujo dizaino priekinį buferį, modernius priekinius žibintus su LED dienos šviesomis, žymiai platesnes ratų arkas, kuriose slypi 18 colių lengvo lydinio ratlankiai su „Pirelli P Zero“ padangomis.
Keliaujame toliau. Automobilis gavo specialiai šiam modeliui sukurtas durų rankenėles, šoninius veidrodėlius. Net ir degalų bako dangtelis buvo sukurtas pagal Nicko McBraino pageidavimus.
Po grakščiai atrodančiu kėbulu slepiasi truputėlį patobulintas 4,2 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininis variklis. Be to, variklis kvėpuoja pro naują išmetimo sistemą.
Pakaboje – ryškesnių pokyčių nesurasime. Standartinius amortizatorius pakeitė standesni, reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai, kurie buvo sukonfigūruoti pagal Nicko McBraino norus.
Panašu, kad „Iron Maiden“ būgininkas turi silpnybę „Jaguar XJ“ modeliams, nes tai yra trečiasis automobilių entuziasto projektas.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų