Indai, kuriems dabar priklauso „Jaguar Land Rover“ automobilių kompanija žadėjo per ateinančius pora metų užversti mus naujų modelių lavina ir kol kas pažadus jie vykdo. Praėjusią savaitę buvo pristatytas neįprastas, originalus, netgi gausiame artėjančios Ženevos automobilių parodos naujienų sraute išsiskiriantis „Evoque“ kabrioletas, o šiandien, vasario 29 d. pasirodė informacija ir apie „Jaguar“ universalą. Galbūt šis modelis ir nėra toks išskirtinis kaip prabangus padidinto pravažumo kabrioletas, tačiau visgi itin patrauklus akiai. Panašu, kad indai taikosi į pasiturinčius klientus, kurie turi ekstravagantišką skonį.
„Jaguar XF Sportbrake“ (nuotr. Gamintojo)
Nors tai ir nėra pirmasis „Jaguar“ universalas, visgi tik antras per 90 metų trunkančią markės istoriją. Pirmasis jų buvo elegantiško dizaino „X-Type“, kuris nors ir nusileido kokybe savo konkurentams visgi turėjo nemažai gerbėjų. „Sportbrake“ savaime suprantama, yra kiek padidintas XF modelis, todėl automobilis turėtų būti toks pat sportiškas. Turėdamas 550 litrų tūrio bagažinė, šis universalas yra tiesioginis 5 serijos BMW, o „Mercedes-Benz“ E klasės modelio konkurentas. Pastarasis turi gerokai didesnę bagažinę, tačiau nėra toks dinamiškas.
„Jaguar XF Sportbrake“ (nuotr. Gamintojo)
„Sportbrake“ nėra itin lengvas, jis ir nepretenduoja tapti grynakrauju sportiniu automobiliu. Antra vertus, drąsiai galima teigti, kad tą dvigubą vaidmenį jis sugebės atlikti be priekaištų, nors pasinaudoti visu bagažinės tūriu daugeliui klientų prisireikia vos keletą kartų per metus. Tereikia tik paspausti mygtuką ir sėdynes automatiškai sulankstys elektros varikliai ir kaip galima matyti nuotraukose krovinių skyriaus grindys yra visiškai lygios. Taip pat čia netrūksta tvirtinimo kilpų, o jei reikia vidurinį panelį galima pakelti taip gaunant tris atskiras krovinių erdvės smulkesniems daiktams.
„Jaguar XF Sportbrake“ (nuotr. Gamintojo)
Visgi svarbiausias aspektas kalbant apie „Jaguar“ yra jo dizainas ir klientų užsakymų skaičius iš esmės priklausys nuo to, kad automobilis jiems pasirodys patrauklus. Natūralu, kad tos papildomos elegancijos automobiliui suteikia pratęsta stogo linija, kuri taip pat suteikia daugiau erdvės ir gale sėdinčių keleivių galvoms, taip pat ir papildomas galinis langas. Išorės apdailai galima rinktis chromo juosteles arba juodą plastiką. Įspūdingai turėtų atrodyti už papildomą kainą siūlomas aerodinamikos apdailos komplektas, kurį sudaro priekinis oro aptakas, masyvesni slenksčiai ir platesnė juosta virš galinio stiklo.
Iš pradžių „XF Sportbrake“ universalas klientams bus siūlomas tik su dyzeliniais 2,2 litro keturių cilindrų vienaeiliais ir 3,0 litrų V6 tipo varikliais, komplektuojamais su aštuonių laipsnių automatinėmis transmisijomis. Techninius duomenis ir kainas „Jaguar“ ketina skelbti prieš pat automobilio pasirodymą rinkoje, o tai turėtų įvykti trečią 2012 m. ketvirtį.