Ispanijos Didžiojo Prizo metu įvyko FIA prezidento Jeano Todto susitikimas su autogamintojų atstovais, o taip pat su FOTA vadovu Martinu Whitmarshu, kuris gina komandų asociacijos interesus.
Viena iš aptarimo temų tapo naujas technikos reglamentas, pagal kurį 2013 metais „Formulėje-1“ bus naudojami keturių cilindrų turbo varikliai.
Jeanas Todtas, FIA: „Kaip jau sakiau, mes savo sprendimo nekeisime. Galite padaryti viską, ką norite – kurti bet kokius variklius, organizuoti alternatyvius čempionatus, bet žiediniame Formulės 1 pasaulio čempionate, kurį rengia FIA, varikliai bus gaminami pagal taisykles, kurias priima Tarptautinė taryba.“
„Ferrari“ komanda iš karto užėmė opozicijos poziciją ir išreiškė nepasitenkinimą. Nesutinka su J. Todtu ir „Formulės-1“ komercinių teisių savininkas Bernie Ecclestonas.
Bernie Ecclestonas, FOM: „Jeanas mano, kad mes turime gerai suprasti jo nuomonę. Bet aš jo nesuprantu – „Tour de France“ sudegina daugiau kuro, negu „Formulė-1“.
Norbertas Haugas pareiškė, kad jo komanda gali palaikyti J. Todto idėją, bet su tam tikromis sąlygomis: „Mes palaikysime keturių cilindrų variklių naudojimą, bet tik tuo atveju, jei per penkis metus gausime 30 proc. išlaidų sumažėjimą.“
Lotus Renault GP komandos vadovas Ericas Boullieras išreiškė panašią nuomonę.
Ericas Boullieras, „Lotus Renault GP“: „Klausimas tas, ar mes tai galime sau leisti. Šiuo metu svarbiausia – priimti teisingą sprendimą sportui.“
Be kokių nors sąlygų FIA idėją palaiko tik Renault Sport valdantysis direktorius.
Jeanas-Francois Kobe, „Renault Sport“: „Mes visapusiškai palaikome FIA. Šis sprendimas labai svarbus Renault ir kitiems autogamintojams, nes varikliai, kurie tiekiami komandoms, taps technologiškai artimesni tiems, kurie naudojami automobiliuose. Manau, tai esminis momentas Formulės 1 ateičiai.“