Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jensonas Buttonas pripažino, kad „McLaren“ komandos pagrindinis atnaujinimų paketas neprivedė prie drastiško ekipos formos pagerėjimo.
Britas teigia, kad optimizmo daugiausiai teikė pagerėjusi koreliacija tarp simuliatoriaus ir važiavimų trasoje, tačiau Ispanijos GP penktadienio treniruotėse jam teko nusivilti.
„Puiku, kad viską sugebame atlikti taip greitai, kalbant apie naujų dalių atsivežimą į trasą, tačiau mes vis dar esame labai toli nuo greičiausiųjų“, - teigė J.Buttonas.
„Yra ir keletas pozityvių dalykų, tačiau kai kuriose srityse privalome tobulėti – tose srityse, kuriose nemaniau, kad turėsime tobulėti.“
„Mes nežengėme žingsnio atgal. Mes šiek tiek patobulėjome, tačiau manau, kad tai padarė ir visi kiti. Svarbiausia yra tai, kad koreliacija dabar yra kur kas geresnė. Tai suteiks naudos ilguoju laikotarpiu.“
„Manau, kad sekmadienį pamatysime, kad keturios komandos yra labai konkurencingos. Nemanau, kad būsime viena iš jų, tačiau tikiuosi, kad tiesiog būsime iškart už jų.“
J.Buttonas pridūrė, kad dėl permainingų oro sąlygų pirmose treniruotėse ir būtinybės susikoncentruoti į ilgų distancijų važiavimus su tikslu sužinoti, kaip elgsis padangos, neleido „McLaren“ komandai normaliai išbandyti visų atnaujinimų.
„Problema yra ta, kad jų beveik nebandėme: sąlygos nebuvo tobulos, o vėliau pagrinde koncentravomės į ilgas distancijas, norėdami pamatyti, ką darys padangos. Mes vis dar nežinome kitų vyrukų tikrojo greičio, nes visi juda į priekį. Mums reikia atkovoti daug laiko ir nesu tikras, ar tai padarėme. Manau, kad galime patobulėti per naktį, tačiau dar nesame tarp lyderių“, - pridūrė J.Buttonas.
J.Buttonas neturėjo galimybės išmėginti naujo priekinio sparno, su kuriuo paskutines 15 bandymų minučių važiavo jo komandos draugas Sergio Perezas. Naujasis ir senasis sparnai bus lyginami per naktį, o S.Perezas teigia, kad skirtingi kuro kiekiai šiek tiek iškraipė bendrą vaizdą.
„Išbandžiau priekinį sparną, tačiau labai sunku daryti išvadas. Sesija buvo labai intensyvi, ne tokia, kokios tikėjomės, tačiau surinkome labai daug informacijos inžinieriams“, - teigė S.Perezas.
Jensonas Buttonas pripažino, kad „McLaren“ komandos pagrindinis atnaujinimų paketas neprivedė prie drastiško ekipos formos pagerėjimo.
Britas teigia, kad optimizmo daugiausiai teikė pagerėjusi koreliacija tarp simuliatoriaus ir važiavimų trasoje, tačiau Ispanijos GP penktadienio treniruotėse jam teko nusivilti.
„Puiku, kad viską sugebame atlikti taip greitai, kalbant apie naujų dalių atsivežimą į trasą, tačiau mes vis dar esame labai toli nuo greičiausiųjų“, - teigė J.Buttonas.
„Yra ir keletas pozityvių dalykų, tačiau kai kuriose srityse privalome tobulėti – tose srityse, kuriose nemaniau, kad turėsime tobulėti.“
„Mes nežengėme žingsnio atgal. Mes šiek tiek patobulėjome, tačiau manau, kad tai padarė ir visi kiti. Svarbiausia yra tai, kad koreliacija dabar yra kur kas geresnė. Tai suteiks naudos ilguoju laikotarpiu.“
„Manau, kad sekmadienį pamatysime, kad keturios komandos yra labai konkurencingos. Nemanau, kad būsime viena iš jų, tačiau tikiuosi, kad tiesiog būsime iškart už jų.“
J.Buttonas pridūrė, kad dėl permainingų oro sąlygų pirmose treniruotėse ir būtinybės susikoncentruoti į ilgų distancijų važiavimus su tikslu sužinoti, kaip elgsis padangos, neleido „McLaren“ komandai normaliai išbandyti visų atnaujinimų.
„Problema yra ta, kad jų beveik nebandėme: sąlygos nebuvo tobulos, o vėliau pagrinde koncentravomės į ilgas distancijas, norėdami pamatyti, ką darys padangos. Mes vis dar nežinome kitų vyrukų tikrojo greičio, nes visi juda į priekį. Mums reikia atkovoti daug laiko ir nesu tikras, ar tai padarėme. Manau, kad galime patobulėti per naktį, tačiau dar nesame tarp lyderių“, - pridūrė J.Buttonas.
J.Buttonas neturėjo galimybės išmėginti naujo priekinio sparno, su kuriuo paskutines 15 bandymų minučių važiavo jo komandos draugas Sergio Perezas. Naujasis ir senasis sparnai bus lyginami per naktį, o S.Perezas teigia, kad skirtingi kuro kiekiai šiek tiek iškraipė bendrą vaizdą.
„Išbandžiau priekinį sparną, tačiau labai sunku daryti išvadas. Sesija buvo labai intensyvi, ne tokia, kokios tikėjomės, tačiau surinkome labai daug informacijos inžinieriams“, - teigė S.Perezas.