• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Formulės 1“ autsaiderė „Marussia“ ekipa ir jos pilotas Julesas Bianchi tapo didžiausia 2013 metų sezono staigmena.
„Marussia“ vis dar nėra pasirašiusi naujos komercinės sutarties su „Formulės 1“ valdytoju Bernie Ecclestone‘u, o pastaruoju metu į viešumą iškilo tai, kad rusams priklausanti komanda per žiemą vos nesusijungė su varžove „Caterham“.
2013 metų sezonui „Marussia“ pasamdė už vietą mokančius lenktynininkus Maxą Chiltoną ir Luizą Razią, tačiau pastarojo rėmėjų pinigai baigėsi pilotui net nespėjus nuvykti į pirmąsias sezono lenktynes Melburne.
Paskutinę minutę „Marussia“ į bolidą pasodino 23-ejų metų prancūzą J.Bianchi: naujoką, kurio vadybininkas yra FIA prezidento Jeano Todto sūnus Nicolas, ir kuris priklauso „Ferrari“ jaunųjų lenktynininkų akademijai.
Sąsajos su „Ferrari“ greičiausiai prives prie to, kad „Marussia“ nuo 2014-ųjų „Cosworth“ variklius iškeis į itališkuosius agregatus.
„Apie tai privalote paklausti komandos. Aš apie tai nieko nežinau“, - teigė J.Bianchi, pridurdamas, kad sąsajos su „Ferrari“ padėjo jam gauti vietą „Marussia“ komandoje.
„Marussia“ dabar mėgaujasi sėkme, o kai kurie mano, kad J.Bianchi žengia tuo pačiu keliu, kuriuo prieš daugiau nei dešimtmetį ėjo Fernando Alonso, kai ispanas atstovavo autsaiderei „Minardi“ komandai.
Pirmose 2013 metų sezono lenktynėse J.Bianchi buvo daug greitesnis nei komandos draugas M.Chiltonas – turtingo draudimo kompanijos magnato Grahame‘o Ciltono sūnus – ir atrodo, kad jaunasis prancūzas šiemet artėja prie pirmojo taško komandos istorijoje.
„Jei lažinčiausi, tai lažinčiausi dėl to, kad šiame sezone nugalėsime „Caterham“, - teigė „Marussia“ generalinis direktorius Andy Webbas.
„Taip pat rekomenduočiau statyti už tai, kad „Marussia“ šiame sezone iškovos pirmąjį tašką.“
J.Bianchi pritaria, kad „Marussia“ gali prasibrauti į rikiuotės vidutiniokų tarpą, nepaisant to, kad komanda turi patį mažiausią biudžetą tarp visų „Formulės 1“ komandų.
„Apskritai potencialo turime, tiek komanda, tiek aš. Kvalifikacijoje Malaizijoje buvome vos trejomis dešimtosiomis lėtesni nei „Williams“. Pernai jie buvo dvejomis sekundėmis greitesni. Tai nėra blogai, argi ne?“
Po to, kai ne vienerius metus praleido bandydamas „Ferrari“ ir „Force India“ bolidus, J.Bianchi tikėjosi nusivilti, kai pirmą kartą įlipo į „Marussia“ bolidą, tačiau prancūzas pripažino, kad naujosios komandos technikos pajėgumas jį maloniai nustebino.
„Tikėjausi, kad skirtumas bus didesnis. Tikiu, kad – jei ir toliau eisime šia kryptimi – galėsime pradėti galvoti apie antrąją kvalifikacijos dalį. Jei ir toliau svajosime, galbūt iškovosime ir pirmąjį tašką čempionate“, - pridūrė J.Bianchi.

„Formulės 1“ autsaiderė „Marussia“ ekipa ir jos pilotas Julesas Bianchi tapo didžiausia 2013 metų sezono staigmena.
„Marussia“ vis dar nėra pasirašiusi naujos komercinės sutarties su „Formulės 1“ valdytoju Bernie Ecclestone‘u, o pastaruoju metu į viešumą iškilo tai, kad rusams priklausanti komanda per žiemą vos nesusijungė su varžove „Caterham“.
2013 metų sezonui „Marussia“ pasamdė už vietą mokančius lenktynininkus Maxą Chiltoną ir Luizą Razią, tačiau pastarojo rėmėjų pinigai baigėsi pilotui net nespėjus nuvykti į pirmąsias sezono lenktynes Melburne.
Paskutinę minutę „Marussia“ į bolidą pasodino 23-ejų metų prancūzą J.Bianchi: naujoką, kurio vadybininkas yra FIA prezidento Jeano Todto sūnus Nicolas, ir kuris priklauso „Ferrari“ jaunųjų lenktynininkų akademijai.
Sąsajos su „Ferrari“ greičiausiai prives prie to, kad „Marussia“ nuo 2014-ųjų „Cosworth“ variklius iškeis į itališkuosius agregatus.
„Apie tai privalote paklausti komandos. Aš apie tai nieko nežinau“, - teigė J.Bianchi, pridurdamas, kad sąsajos su „Ferrari“ padėjo jam gauti vietą „Marussia“ komandoje.
„Marussia“ dabar mėgaujasi sėkme, o kai kurie mano, kad J.Bianchi žengia tuo pačiu keliu, kuriuo prieš daugiau nei dešimtmetį ėjo Fernando Alonso, kai ispanas atstovavo autsaiderei „Minardi“ komandai.
Pirmose 2013 metų sezono lenktynėse J.Bianchi buvo daug greitesnis nei komandos draugas M.Chiltonas – turtingo draudimo kompanijos magnato Grahame‘o Ciltono sūnus – ir atrodo, kad jaunasis prancūzas šiemet artėja prie pirmojo taško komandos istorijoje.
„Jei lažinčiausi, tai lažinčiausi dėl to, kad šiame sezone nugalėsime „Caterham“, - teigė „Marussia“ generalinis direktorius Andy Webbas.
„Taip pat rekomenduočiau statyti už tai, kad „Marussia“ šiame sezone iškovos pirmąjį tašką.“
J.Bianchi pritaria, kad „Marussia“ gali prasibrauti į rikiuotės vidutiniokų tarpą, nepaisant to, kad komanda turi patį mažiausią biudžetą tarp visų „Formulės 1“ komandų.
„Apskritai potencialo turime, tiek komanda, tiek aš. Kvalifikacijoje Malaizijoje buvome vos trejomis dešimtosiomis lėtesni nei „Williams“. Pernai jie buvo dvejomis sekundėmis greitesni. Tai nėra blogai, argi ne?“
Po to, kai ne vienerius metus praleido bandydamas „Ferrari“ ir „Force India“ bolidus, J.Bianchi tikėjosi nusivilti, kai pirmą kartą įlipo į „Marussia“ bolidą, tačiau prancūzas pripažino, kad naujosios komandos technikos pajėgumas jį maloniai nustebino.
„Tikėjausi, kad skirtumas bus didesnis. Tikiu, kad – jei ir toliau eisime šia kryptimi – galėsime pradėti galvoti apie antrąją kvalifikacijos dalį. Jei ir toliau svajosime, galbūt iškovosime ir pirmąjį tašką čempionate“, - pridūrė J.Bianchi.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų