• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ikiteisminiame tyrime dėl praėjusiais metais lapkričio 25 d. ryte  Vilniuje nukritusio krovininio lėktuvo Boeing 737-400 Lietuvos prokuratūra kreipėsi į kompetentingas Ispanijos institucijas prašydama Europos tyrimo orderio pagrindu atlikti būtinus tyrimo veiksmus, įteikti ten besigydančiam orlaivio pilotui pranešimą apie įtarimą bei jį apklausti.

Ikiteisminiame tyrime dėl praėjusiais metais lapkričio 25 d. ryte  Vilniuje nukritusio krovininio lėktuvo Boeing 737-400 Lietuvos prokuratūra kreipėsi į kompetentingas Ispanijos institucijas prašydama Europos tyrimo orderio pagrindu atlikti būtinus tyrimo veiksmus, įteikti ten besigydančiam orlaivio pilotui pranešimą apie įtarimą bei jį apklausti.

REKLAMA

Toks sprendimas priimtas siekiant išsamiai ištirti lėktuvo katastrofos aplinkybes, kuri, kaip manoma šiuo metu turimų duomenų pagrindu, kilo dėl žmogiškos klaidos.

Išanalizavus ir apibendrinus Lietuvoje atliktų apklausų, įvykio vietos apžiūrų, lėktuvo skrydžio savirašių bei pilotų kabinos pokalbių įrašų bei kitus tyrimo metus gautus duomenis, buvo nustatyta, jog lėktuvo avarija galimai įvyko dėl išjungtos hidraulikos sistemos, kuri atsakinga už užsparnių išskleidimą ir tai galimai sukėlė lėktuvo nukritimą. 

Kitos avarijos versijos tyrimo metu buvo paneigtos gautais duomenimis. 

Šiuo metu ikiteisminis tyrimas, kuriam vadovauja Generalinės prokuratūros Organizuotų nusikaltimų ir korupcijos tyrimo departamento prokuroras, tyrimą atlieka Lietuvos kriminalinės policijos biuras, tęsiamas pagal Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 132 straipsnio 3 dalį (neatsargus gyvybės atėmimas pažeidžiant teisės aktų nustatytas specialias elgesio saugumo taisykles), 137 straipsnio 3 dalį (sunkus sveikatos sutrikdymas pažeidžiant teisės aktų nustatytas specialias elgesio saugumo taisykles), 188 straipsnio 2 dalį (turto sunaikinimas dėl neatsargumo), 278 straipsnio 2 dalį (oro transporto priemonės netinkama priežiūra ar remontas).

Ikiteisminiame tyrime 16 asmenų yra pripažinti nukentėjusiaisiais.

Aukok
REKLAMA
skamba taip: automobilis nevaziavo, nes buvo isjungtas variklis... kaip gali apskritai buti galimybe, isjungti sia sistema skrendant, kuomet be jos nera galimybes nutupti..
jeigu "paprastai kalbant" o ne teisiniu/techniniu aprašymu, tai turėtu skambėti panašiai: laiku neišskleidę užsparnių, dėl to esant mažam greičiui lėktuvas stall'ino (prarado keliamąją galią) ir nukrito. Ten kažko įjungti ar išjungti negalima. Galima juos išskleisti (reikalinga kylant/leidžiantis) arba galima juos suskleisti (kai skrendi kruiziniu greičiu flaps visada 0). Tik čia yra daugiau klausimų, nes akivaizdžiai lėktuvas leidosi ne į oro uostą, o iki jo, net jei nebūtų "stall'ines" vis vien nepriskristų KTT. Taigi neaišku ar buvo pasigavęs false ILS glideslope ar kas ten kito, kad leidosi per arti ir per greitai.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame


TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų