• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sparčiai augant verslo mokymų pasiūlai, įmonių vadovai, rinkdamiesi seminarus, didelį dėmesį skiria tokių mokymų efektyvumui ir praktiniam pritaikymui. 

Sparčiai augant verslo mokymų pasiūlai, įmonių vadovai, rinkdamiesi seminarus, didelį dėmesį skiria tokių mokymų efektyvumui ir praktiniam pritaikymui. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Darbuotojų mokymai yra ne tik viena efektyviausių motyvavimo priemonių, bet ir galimybė auginti pačios įmonės vertę. Nes tik naujausias žinias ir įgūdžius turintys darbuotojai gali sukurti tikrai inovatyvius produktus,“ - sako sparčiausiai Rytų Europoje augančios telekomunikacijų technologijų kompanijos vadovas Andrius Rupšys. Net 33 kompanijos „Ruptela“ darbuotojai šią savaitę dalyvavo įtaigos meno ir charizmos lektoriaus Oweno Fitzpatrick’o mokymuose.

REKLAMA

Kūrybos studijos “Ad Majesty” vadovai Rimantė Kulvinskytė ir Povilas Miškinis-Eidukonis sako, kad tokie mokymai turėtų būti organizuojami dar mokyklose: “Kaip įtaigiai kalbėti ir į vieną sakinį sudėti svarbiausias mintis, pasakyti esmę ir netuščiažodžiauti? Kuo anksčiau tokių dalykų mokomasi, tuo lengviau dirbti ir susikalbėti”.

REKLAMA
REKLAMA

Išmokti daryti įtaką gali visi

Verslininkus visame pasaulyje mokantis NLP terapeutas ir lyderystės forumo FORUM ONE pranešėjas O. Fitzpatrick’as tvirtina, kad tiek įtaigos, tiek charizmos galima išmokti žinant tinkamus metodus ir technikas. Jis įsitikinęs, kad verslininkams ir vadovams ar derybas vedantiems darbuotojams įtaigos ir charizmos savybių dažnai pritrūksta dėl dviejų priežasčių: nežinojimo, kaip tai padaryti, ir baimės. O tinkamai įvaldžius šiuos įrankius tampa gerokai paprasčiau pasiekti užsibrėžtus tikslus. Kaip sako “Web Partners” vadovas Mindaugas Juodaitis, “nesvarbu, ar tikslas yra įtikinti klientą ar suformuoti paveikią marketinginę žinutę, prieš imantis bet kurio iš šių veiksmų būtina išmanyti įtaigos taisykles”.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įtaiga ir argumentacija – verslo sėkmės pagrindas

Pasaulinė praktika rodo, kad įmonėse, kurių verslo pagrindas yra darbuotojų žinios ir kvalifikacija, būtina stiprinti pardavimo ir argumentacijos kompetencijas. “Idėjų gali turėti visi, bet įtikinti komandą ar partnerius jas realizuoti – tai yra svarbiausia sėkmingo verslininko paslaptis. Ir ši taisyklė galioja visame pasaulyje”, - sako verslininkas, vienas iš FORUM ONE sumanytojų Vladas Lašas.

REKLAMA

Kaip užmegzti ryšį su potencialiais klientais ar partneriais, įveikti sunkiausias derybines situacijas, išsiskirti savo bendravimu ir komunikabilumu, parduoti „save“ ar prekę, O. Fitzpatrick‘as aiškina paprastais ir kasdieniais pavyzdžiais. Veikiausiai tai dar viena charizmatiškojo lektoriaus savybė – kalbėti paprastai, patraukti ir įtikinti.

REKLAMA

Knyga apie charizmą - lietuviškai

O. Fitzpatrickas Vilniuje pristatė pirmąją savo lietuvių kalba išleistą knygą “Charizmos pranašumas”, kuri knygynuose pasirodys jau gruodžio pirmosiomis dienoms. Įtakos ir charizmos meno mokantis psichologas ir NLP terapeutas iš Airijos veda mokymus įvairiose pasaulio šalyse: JAV, Anglijoje, Turkijoje, Italijoje, Lenkijoje. Jo seminarus užsisako žymios farmacijos kompanijos, didžiausieji prekybos tinklai, pasaulinės reklamos agentūros, Airijos olimpinis komitetas ir kt. Artimiausi O. Fitzpatrick mokymai Lietuvoje planuojami 2014 m. sausio mėnesį.

Kaip padidinti savo įtaką žmonėms ir efektyviai vadovauti, O. Fitzpatrick nemokamai dalinasi vaizdine medžiaga tinklapyje www.influence.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų