• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Kiekvienas pirkėjas neabejotinai turi savo mėgstamiausią prekės ženklą, kurio pirmiausia dairosi parduotuvių lentynose. Tačiau tapti pirkėjų mylimiausiu – išties nelengva užduotis. Tyrimų bendrovės „Norstat” vykdytoje reprezentatyvioje apklausoje Lietuvos pirkėjai išrinko savo mylimiausią „Lidl“ prekės ženklą. Mylimiausio titulas atitenka pieno produktų ženklui „Pilos“.

Kiekvienas pirkėjas neabejotinai turi savo mėgstamiausią prekės ženklą, kurio pirmiausia dairosi parduotuvių lentynose. Tačiau tapti pirkėjų mylimiausiu – išties nelengva užduotis. Tyrimų bendrovės „Norstat” vykdytoje reprezentatyvioje apklausoje Lietuvos pirkėjai išrinko savo mylimiausią „Lidl“ prekės ženklą. Mylimiausio titulas atitenka pieno produktų ženklui „Pilos“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip parodė „Lidl Lietuva“ užsakymu atlikta Lietuvos gyventojų apklausa, privatūs prekių ženklai toliau skinasi kelią į pirkėjų širdis. Jie tampa ne tik žinomi ir atpažįstami pirkėjų, bet ir mylimiausi. Iš apklausoje pateiktų 24 privačių etikečių pasirinkimų 39 proc. respondentų mylimiausiu įvardijo „Lidl“ pieno produktų ženklą „Pilos“. Po jo rikiuojasi grožio priemonių prekės ženklas „Cien“ ir valymo priemonių etiketė „W5“. Tad, kaip prekės ženklai tampa mylimiausiais?

REKLAMA

Pirkėjų mylimiausias „Pilos“ – skanus ir draugiškas piniginei

Tapti pirkėjų mylimiausiu prekės ženklu Lietuvoje – didelis įvertinimas tiek „Pilos“ produkcijos gamintojams, tiek ir jo produkcija prekiaujančiam prekybos tinklui „Lidl“. Kaip teigia „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė, jų privačių prekės ženklo produktus pirkėjai dažnai pamilsta vos tik juos išmėginę. Tačiau tam būtina sąlyga – produkcija turi atitikti aukštus vartotojų lūkesčius.

REKLAMA
REKLAMA

„Mylimiausio prekės ženklo titulą tarp vartotojų įgyti nelengva. Tam reikia ne tik puikios kokybės, mėgiamo skonio, bet ir prieinamos kainos. Lietuvoje gyventojai dar linkę atsižvelgti ir į kilmės šalį, itin vertina vietinius produktus. Jei pavyksta atitikti visus šiuos kriterijus – sėkmė garantuota. Pirkėjai ištikimai grįžta į parduotuvę ir dairosi būtent to prekės ženklo produktų“, – teigia K. Mažeikytė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mylimiausiu produktu išrinkę „Lidl“ prekės ženklą „Pilos“ ir gausų jo pieno produktų asortimentą, vartotojai įvertino ne tik aukštą produktų kokybę, skonį, bet ir draugišką kainą. Pavyzdžiui, kai kiti prekės ženklai siūlo įsigyti 500 g grietinės pakelį už beveik 3 Eur, Lietuvoje gaminamos tokio paties dydžio pakuotės 30 proc. riebumo grietinė „Pilos“ „Lidl“ parduotuvėse kainuoja vos 1,89 Eur.

REKLAMA

„Rinkoje pastaruoju metu ypač pabrangus pieno produktams, „Pilos“ vartotojus džiugina tiek suaugusiųjų, tiek vaikų pamėgtais sūreliais, pienu, kefyru, jogurtu ir įdomesniais sūriais bei pieniškais desertais. Visi jie užsitarnavo savo vietą pirkėjų krepšeliuose, todėl nenuostabu, kad apklausoje pasirodė geriausiai ir buvo išrinkti mylimiausiu „Lidl“ prekės ženklu. Net be papildomų nuolaidų šių produktų kaina yra draugiška piniginei. Džiaugiamės, kad galime pasiūlyti pirkėjams protingą pasirinkimą rinkoje“, – komentuoja rinkodaros departamento vadovė.

REKLAMA

Privačių prekės ženklų pranašumas

Prekybos tinklo „Lidl“ asortimentą sudaro beveik 90 proc. privačių prekės ženklų produkcijos, tad jie pirkėjams gali pasiūlyti itin gausų įvairių prekių asortimentą: nuo maisto prekių kasdieniam stalui iki produktų namų ruošai, vaikams ar laisvalaikiui. Tarp labiausiai pirkėjų atpažįstamų ir vertinamų „Lidl“ prekės ženklų: „Solevita“, „Argus“, „Alesto“, „Lupilu“, „Pikok Pure“ ir kiti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Gyventojai ne tik vis geriau atpažįsta privačios etiketės produktus, bet jie vis dažniau atranda savo vietą pirkinių krepšelyje dėl itin patrauklios kainos. Privačią produkciją „Lidl“ parduotuvėms pagal aukščiausius kokybės standartus bei specialias receptūras gamina patyrę Lietuvos ir Europos gamintojai. Paslaptis paprasta – jie neinvestuoja į ne su gamyba susijusius veiksmus, pavyzdžiui, rinkodarą ir reklamą, todėl prekybininkai gali pirkėjams pasiūlyti itin kokybiškus produktus už mažesnę kainą.

Internetinę apklausą „Lidl Lietuva” užsakymu atliko bendrovė „Norstat”. 2023 m. sausio mėnesį vykusioje apklausoje dalyvavo 1000 Lietuvos gyventojų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų