Kodėl milžiniškas būrys automanų eina iš proto dėl būtent šios „Mazda RX-7“? Atsakymas būtų pakankamai paprastas. Visi parodos lankytojai žavisi įdėtu darbu ir dėmesiu įvairioms smulkmenoms. Nors mūsų ir Jūsų akys galvoja, jog tai „Mazda RX-7“, tačiau iš originalaus modelio liko stogas, galinis buferis, durys, priekiniai bei galiniai žibintai. Likusios detalės turėjo būti pagamintos pagal užsakymą.
Pavyzdžiui, automobilio kėbulas buvo praplatintas 22 centimetrais, tuo tarpu pagal užsakymą pagaminta vamzdelinė konstrukcija buvo įvirinta į „Mazda“ gamykloje pagamintą automobilio struktūrą. Atlikus šį žygdarbį, projekto autoriai automobiliui nupirko „Rocket Bunny“ stiliaus kėbulo detales ir jas aprengė automobiline plėvele.
Dabar laikas atskleisti kokio pajėgumo jėgainę turi „Ahura“ vardu pavadintas projektas. Priekinėje automobilio dalyje buvo sumontuotas 2,6 litro darbinio tūrio, 4 rotorius turintis variklis. Jis buvo suporuotas su šešių laipsnių sekvencine pavarų dėže, kuri užtikrins tolygų ir efektyvų darbą.
Automobilio važiuoklė buvo pasiskolinta iš „ BMW M3 E36“, priekinis diferencialas taip pat. Tuo tarpu galinis diferencialas buvo paimtas iš „M5“.
Varikliui kompaniją palaiko milžiniška, 98 mm „Garrett“ turbina, kuri, šios kompanijos atstovų teigimu, gali atlaikyti net iki 2500 arklio galių. Tai reiškia, jog naujasis „Garrett“ kompanijos inžinierių kūrinys puikiai susitvarkys su maždaug 1800 arklio galių išvystančiu rotoriniu agregatu, sumontuotu į „Ahura“.
Suvaldyti šį beprotišką kūrinį padės „Adaptronic“ automobilio ir variklio valdymo sistema į kurią buvo įdiegta stabilumo kontrolė ir „Launch Control“ sistema ir sukimo momento paskirstymo sistema. Technologijos, kuriomis negali pasigirti net kai kurie sportiški automobiliai.