• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apie 19:35 val. Lietuvos laiku, oficiali Dakaro organizatorių statistika skelbia, kad B. Vanagui pavyko aplenkti 38 varžovus ir lietuvio bei lenko ekipažas finišavo 29 pozicijoje (Tiksli galutinė pozicija paaiškės finišavus visiems lenktynių dalyviams). Nuo lenktynių lyderio lietuvio komanda atsiliko 17 min. 50 sek.

3

Apie 19:35 val. Lietuvos laiku, oficiali Dakaro organizatorių statistika skelbia, kad B. Vanagui pavyko aplenkti 38 varžovus ir lietuvio bei lenko ekipažas finišavo 29 pozicijoje (Tiksli galutinė pozicija paaiškės finišavus visiems lenktynių dalyviams). Nuo lenktynių lyderio lietuvio komanda atsiliko 17 min. 50 sek.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

REKLAMA

Nepaisant to, kad dėl vakarykščių incidentų trasoje, Benedikto Vanago atstovaujama „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komanda šiandien turėjo startuoti iš 67 pozicijos, šiandien ekipažas važiavo greitai, stabiliu tempu. Todėl, jau pirmąjame atskaitos taške (Way Point) B. Vanagas rikiavosi 29 pozicijoje, o nuo 2 iki paskutiniojo 7 WP nuolat buvo pirmąjame trisdešimtuke.

REKLAMA
REKLAMA

Apie 17 val. Lietuvos laiku startavęs trečiasis greičio ruožas dėl išplautų kalnų kelių organizatorių vietoj numatytų 314 km buvo sutrumpintas 120 km., todėl važiavimo greitis įgijo dar didesnę reikšmę siekiant kilti bendroje įskaitoje. Šios dienos trasoje, dominavo techniški, siauri ir labai vingiuoti keliai. Tik dabar jie persikėlė į kalnus bei tapo kur kas labiau akmenuoti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Primename, kad pirmadienį (01.04) Dakaro ralio antrajame greičio ruože lietuvis patyrė rimtą incidentą, prarado priekinį stiklą, pusvalandį laiko ir automobilių įskaitoje smuktelėjo į antrą rikiuotės pusę, todėl šiandien teko startuoti iš 67 vietos.

REKLAMA

Praėjusiais metais Dakaro ralyje B. Vanagas privačių komandų įskaitoje iškovojo pirmąją vietą, o bendroje įskaitoje lenktynes baigė 24 pozicijoje. Tai geriausi visų laikų Lietuvos rezultatai sudėtingiausiose planetos lenktynėse.

„Per naktį technikai nesudėjo bluosto, atstatė automobilį, kurį tikrai stipriai buvome pažeidę. Kai mes kėlėmės, mechanikai vis dar dirbo. Tačiau paaiškėjo, kad sudegė valytuvų varikliukas, o mes tokio neturime. Kompanija, kuri padeda įsigyti detalių, buvo jau išvažiavusi. Matėme, kad artėja liūtys, teko sugalvoti mechanizmą. Atjungėme varikliuką, viename valytuvo gale pritvirtinome gumą, kitame dirželį ir šių įrankių pagalba greičio ruože galėjau valyti stiklą.

Į greičio ruožą atvažiavome pliaupiant smarkiam lietui. Įveikėme du šimtus kilometrų, kurie reikalavo daug koncentracijos. Pusė trasos buvo labai šlapia, kita pusė – sausa kaip parako statinė. Reziumuojant - dar nepademonstravome savo tikrojo greičio, bet šiek tiek pasistūmėjome su starto pozicija. Važiuojam į bivuaką, čia dar tik Dakaro pradžia“, - sakė B. Vanagas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų