Didžiausia tikimybė, jog štai ši „Type S“ koncepcija demonstruoja kaip netolimoje ateityje atrodys naujos kartos „TLX“ sedanas, kuris jau senokai atrodo tik kaip subtiliai patobulintas septintosios kartos „Honda Accord“. Europietiškas „Honda Accord“. Natūralu, jog pagaliau atėjo metas imtis svarbių pokyčių.
Akivaizdu, jog „Acura“ nebandys sukelti dizaino revoliucijos. Vietoj to, bendrovės dizaineriai į pagalbą pasitelkė aštrias, kampuotas linijas, kurios sukuria agresyvesnio automobilio įspūdį. Tai sujunkime su žemesne ir platesne automobilio stovėsena bei didesnio skersmens ratlankiais ir vuolia – turime išvaizdų japonišką sedaną. Komplimentas, kuris į „Acura“ stovyklą buvo siunčiamas labai, labai seniai.
Bendrovės atstovai apie šio „Type S“ technines charakteristikas kalba nenoriai. Žinoma tik tiek, jog visi „Type S“ modeliai naudos išskirtinai jiems skirtą 6 cilindrų variklį bei sumaniai veikiančią, „Honda“ specialistų sukurtą, „SH-AWD“ vardu pavadintą keturių varančiųjų ratų sistemą.
Kol kas nėra žinoma ar būtent ši koncepcija pateks į serijinę gamybą. Bendrovės atstovai nenorėdami atskleisti pernelyg daug detalių, paminėjo tik vieną faktą – per artimiausius dvejus metus „Acura“ pristatys du „Type S“ modelius.