tv3.lt domisi, kiek šių dviejų prekybos centrų organizuoti išpardavimų: Akropolio „Jamam“ ir Ozo „Pirkinių maratonas“ papildė prekybininkų kišenes.
Kalėdininių dovanų gausime daugiau
Kalėdinių dovanų šiemet Lietuvoje bus įteikta daugiau nei pernai, o labiausiai šventės nudžiugins vaikus rodo preliminarūs didžiausios Lietuvoje nuolaidų dienos „Jamam“ rezultatai.
Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ lapkričio 28 d. vykusios nuolaidų dienos metu pardavimai lyginant su 2014 metais išaugo 7 proc., o lankytojų srautas padidėjo 1,5 proc.
Itin didelis pardavimų augimas užfiksuotas vaikiškų prekių segmente – lyginant su pernai metų „Jamam“ žaislų ir kitų prekių vaikams pardavimai išaugo 21 proc. Daugiau nei penktadaliu išaugo drabužių, knygų, prekių namams segmentų apyvarta, sporto ir laisvalaikio prekių bei kosmetikos ir parfumerijos pardavimai šiemet, preliminariais duomenimis, buvo 15 proc. didesni nei 2014 metų rudenį.
„Labiausiai augo prekių, kurios paprastai dovanojamos artimiesiems ir draugams per Kalėdų šventes, pardavimai. Tad galim drąsiai sakyti, jog po egle šiemet visi rasime daugiau dovanų. Žmonės įprato per rudens „Jamam“ pirkti ne tik sau, bet ir dovanas, taip sutaupydami ženklias pinigų sumas. Gerėjant vartotojų nuotaikoms ir didėjant pajamoms, pastaraisiais mėnesiais žmonės pirkiniams skiria daugiau pinigų, juo labiau, kad metų pradžioje, įvedus eurą, vartojimas Lietuvoje buvo sulėtėjęs “, - sako bendrovės „Akropolis LT“, valdančios Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“, direktorė Dovilė Šiekštelytė-Batutienė.
Metai buvo prastesni, tačiau išpardavimas geresnis
Pramogų ir prekybos centro „Ozas“ direktorė Inga Navickaitė tikina, kad vertindama mažmeninės prekybos tendencijas ir pasiektus rezultatus – besibaigiantys metai buvo nelengvi. Sausį-vasarį visi jautė euro įvedimo įtaką ir dėl to sumažėjusias mažmeninės prekybos apimtis. Nuo kovo pardavimai atsigavo, tačiau karšti rugpjūčio orai neigiamai pakoregavo rezultatus. Ruduo vėl džiugino rezultatais.
„2016-ais metais įtempta politinė situacija nesudarys prielaidų atsipalaiduoti, jaustis saugiai ir užtikrintai. Pirkėjai ir toliau bus labiau linkę kaupti pinigus nei juos leisti pirkiniams, todėl tikimės panašaus augimo kaip šiemet. Situacija taip pat reikalaus vis glaudesnio bendradarbiavimo tarp prekybos centrų ir jų nuomininkų, dar labiau išryškės poreikis orientuotis į prekybos centrų išskirtinumus, jų formavimą“, - teigia I. Navickaitė.
Kalbant apie Lapkričio 13-15 dienomis vykusį „pirkinių maratoną“, prekybos tinklo „Ozas“ direktorė dėsto, kad lankytojų per šias tris dienas sulaukė 13 proc. daugiau nei pernai.
„Prekybos centre esančių parduotuvių pardavimai išaugo 15 proc. daugiau lyginant su praėjusių metų „pirkinių maratonu“. Natūralu, kad išpardavimai pritraukia daugiau žmonių, tačiau mūsų nuolatinis klientas nėra akcijų medžiotojas“, - tikina I. Navickaitė.